Gå til innhold

Føler meg så misslykket

Anbefalte innlegg

Gjest samesituation

Og nå sitter mamma i stua og klager til pappa at ingen av sønnene har tid til de. Jeg orker som sagt ikke sosialisere meg med noen og foreldrene mine har jeg ingen ting å snakke om. Jeg er 26 så hvorfor kan de ikke bare la meg leve livet mitt. Jeg ligger her i senga og ser på film, imorgen skal jeg på jobb. Det er det som er livet mitt nå, jobbing og jobbing. Det må til for å få betalt gjelda. Ja ja, deres problem. De skulle ikke vært så kjipe i barndommen. Jeg straffer de ikke, men liker å være på avstand fra de. Og nå bor jeg ufrivillig hjemme. Inntil gjelda er nedbetalt, noe jeg regner med at vil skje til mars 2008 så bor jeg hjemme. Jeg har lyst på eget sted og nå savner jeg så mye den studietiden som ble over i juni....

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

Jeg skal skrive under på at jeg har de samme følelsene. Ikke så sterke at jeg føler meg mislykket, men likevel er noe ikke som det skal være. Nå har jeg bare lyst til å være alene, har mista interessen for omverdenen. Eneste jeg gjør er å dra på jobb, komme hjem, eventuelt trene hvis jeg orker også sitter jeg hjemme. Er i en gjeldssituasjon og vet faen ikke hva fremtiden min vil bringe. Eneste jeg vet er at jeg vil bli psykolog og har allerede en bachelorgrad i det emnet. Skal ta opp noen fag i vår og så dra til Danmark neste høst hvis alt går etter planen. Men før det, nedbetaling av gjeld og bo hjemme. Det er deprimerende det du. I tillegg til det en kjærlighetssorg som ikke vil slippe taket uansett hvor mye jeg prøver. Så har gitt det opp.

Kaller du dette da? :-D Må bare le nå fordi jeg skrev alt sammen i en rasende fart og det er ikke fnugg av samhandling her hehehehe

Hørtes ikke lett ut det nei...

Ja kanskje jeg bare skal godta situasjonen slik den er nå.

Gjest D*lilith

Gå ut på tur rett etter frokost hver dag. Da vil du vite resten av dagen at du faktisk har gjort en innsats for å få det bedre :-)

Synes du har mange utfordringer i livet ditt, men tror det er avgjørende at du forsøker å ta tak i de tingene du kan gjøre noe med.

Men det er jo så vanskelig å komme seg ut...

I dag skal jeg ut å gå tur med sykepleier,det er mer motiverende når det er noen med meg.

Men det er jo så vanskelig å komme seg ut...

I dag skal jeg ut å gå tur med sykepleier,det er mer motiverende når det er noen med meg.

Ja, det kan være vanskelig å komme seg ut. Men det er allikevel innenfor rekkevidde av det du kan klare.

Etter frokost hver dag tar du på sko, jakke, lue og votter - og så går du ut av døra. Du trenger ikke gå så langt eller så fort - men ut av døra må du :-)

Gjest D*lilith

Ja, det kan være vanskelig å komme seg ut. Men det er allikevel innenfor rekkevidde av det du kan klare.

Etter frokost hver dag tar du på sko, jakke, lue og votter - og så går du ut av døra. Du trenger ikke gå så langt eller så fort - men ut av døra må du :-)

Får prøve på det : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...