Gå til innhold

Psykisk smerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos behandler i dag. Han mener det ikke er ufattelig, men det gjør jeg. Forvirringen, kaoset, smerten..minner..flashbacks..Og at kroppen min er som en bunt med smerte. Jeg orker knapt bevege meg for tiden..alt er er ork..smerter i ryggen, skuldre..nakken..

Jeg har ansvaret for alle, det er MIN feil, alt som er gått galt..høres grotesk ut, men jeg føler en trang til å skjære meg opp, evt rispe et kors i panna mi, stikke hull på hovedpulsåren..

Jeg vet IKKE hvor jeg skal lete..etter fortida! Det må da være noe mer enn bare minner? Har en trang til å søke den opp på nettet..Det MÅ være noe mer enn de utallige gangene jeg sto og så på havet, sjøen, på bølgene og ville bare kaste meg utfor..drukne..

Jeg har ikek vært psykotisk, er ikke, det, men presset inni meg har økt og er så stort

Skrevet

sorry!! angrer på at jeg i det hele tatt skrev noe som helst i dag, var ikke meningen å støte noen, sorry!! skrev bare det jeg følte inni meg, bare at presset er så stort nå, og..nei, sorry, jeg orker ikke sjekke om jeg får svar en gang.

Skrevet

har ikke noe lurt å si men håper du finner ut av "ting" og får det bedre snart.

Du fortjener å ha det bedre.

Skrevet

Mot sånt kaos hjelper trening veldig bra. Vet det høres helt forferdelig ut å skulle trene når du har så vondt, men det hjelper. Når du går fort /springer så avtar tankekjøret noe, du blir fysisk sliten istedet for psykisk. Håper du skjønner hva jeg mener, ellers håper jeg også du får det bedre snart, kanskje dagen imorgen blir bedre?

Skrevet

sorry!! angrer på at jeg i det hele tatt skrev noe som helst i dag, var ikke meningen å støte noen, sorry!! skrev bare det jeg følte inni meg, bare at presset er så stort nå, og..nei, sorry, jeg orker ikke sjekke om jeg får svar en gang.

Hei "fnugget". Det er ikke så lett å si noe til deg, men håper du får det litt bedre snart:) Og jeg synes det må være lov å poste også sånne innlegg, hjelper ofte å bare skrike ut. Da kan jo dette forumet være et sted å gjøre det på. Klem, klem

Skrevet

Hei "fnugget". Det er ikke så lett å si noe til deg, men håper du får det litt bedre snart:) Og jeg synes det må være lov å poste også sånne innlegg, hjelper ofte å bare skrike ut. Da kan jo dette forumet være et sted å gjøre det på. Klem, klem

Ikke be om unnskyldning. Det må da være lov å lufte frustrasjon og kaos her inne, er det ikke de vi driver med da?

Og du har hjulpet meg, og sikkert mange andre her inne, så hvorfor skal du ikke ta imot litt trøst (i den grad det er mulig) selv?

Ønsker deg god bedring og håper at du snart ser lysere på det.

God klem

Skrevet

Har ikke så mye annet å si fnugg, enn at jeg ser at du sliter veldig om dagen. Samtidig så mener jeg at du er tydeligere, nærmere og mer konstruktiv enn på laaaaaang tid. Det virker som om du og psykiateren samarbeider bra.

Skrevet

Har ikke så mye annet å si fnugg, enn at jeg ser at du sliter veldig om dagen. Samtidig så mener jeg at du er tydeligere, nærmere og mer konstruktiv enn på laaaaaang tid. Det virker som om du og psykiateren samarbeider bra.

Hei frosk. Går bedre nå, får ofte sånne litt voldsomme reaksjoner etter at jeg har vært med psyken. Samarbeider veldig bra med han ja, har en sånn ordning at jeg skriver ned hva som skjer, reaksjoner etc i løpet av uka og sender han på mail. Synes det sparer mye tid, for en time i uka er ikke mye.

Og han også mener jeg jobber godt nå, og han syntes ikke det var noe rart at jeg hadde det som jeg hadde det i dag (da jeg var der). Og han mener det går fremover og har godt håp for meg. Sånt er veldig godt å høre, når man tror man har "falt av" eller noe..

Skrevet

Mot sånt kaos hjelper trening veldig bra. Vet det høres helt forferdelig ut å skulle trene når du har så vondt, men det hjelper. Når du går fort /springer så avtar tankekjøret noe, du blir fysisk sliten istedet for psykisk. Håper du skjønner hva jeg mener, ellers håper jeg også du får det bedre snart, kanskje dagen imorgen blir bedre?

Takk for tipset, men gikk nesten en mil i går og det jeg fikk igjen for det var smerter i muskulaturen og ledd og sånn. Får ofte det hvis jeg trener og jeg har det veldig psykisk tøft..så får holde meg til mine "vanlige" 20 minutters turer hver dag..men takk for at du tenkte på meg...

Skrevet

Takk for at du sa det, skammet meg veldig etter det horrible innlegget..

Skrevet

Ikke be om unnskyldning. Det må da være lov å lufte frustrasjon og kaos her inne, er det ikke de vi driver med da?

Og du har hjulpet meg, og sikkert mange andre her inne, så hvorfor skal du ikke ta imot litt trøst (i den grad det er mulig) selv?

Ønsker deg god bedring og håper at du snart ser lysere på det.

God klem

Tusen takk for at du tenker på meg..føler meg bedre nå da, men får ofte sånne reaksjoner etter å ha vært hos psykateren..

Håper det går bedre med deg?

Skrevet

har ikke noe lurt å si men håper du finner ut av "ting" og får det bedre snart.

Du fortjener å ha det bedre.

Godt å høre, og takk, for at du synes jeg fortjener å ha det bedre, tenker på deg også, vet du.

Gjest nytt fotfeste
Skrevet

Hei frosk. Går bedre nå, får ofte sånne litt voldsomme reaksjoner etter at jeg har vært med psyken. Samarbeider veldig bra med han ja, har en sånn ordning at jeg skriver ned hva som skjer, reaksjoner etc i løpet av uka og sender han på mail. Synes det sparer mye tid, for en time i uka er ikke mye.

Og han også mener jeg jobber godt nå, og han syntes ikke det var noe rart at jeg hadde det som jeg hadde det i dag (da jeg var der). Og han mener det går fremover og har godt håp for meg. Sånt er veldig godt å høre, når man tror man har "falt av" eller noe..

Jeg tenker litt på de ordene dine, at du skriver at du føler du har "falt av". Jeg tenker at det er fælt å falle av, men at enkelte av oss, inklusive meg, var på et sted som i utgangspunktet var forferdelig å være på. Og at det smertefulle i å henge i løse lufta av og til er en nødvendighet og uungåelig. Så finner vi kanskje fotfeste og lander på et bedre sted en dag.

Skrevet

Jeg tenker litt på de ordene dine, at du skriver at du føler du har "falt av". Jeg tenker at det er fælt å falle av, men at enkelte av oss, inklusive meg, var på et sted som i utgangspunktet var forferdelig å være på. Og at det smertefulle i å henge i løse lufta av og til er en nødvendighet og uungåelig. Så finner vi kanskje fotfeste og lander på et bedre sted en dag.

Ja håper det, for dette er ikke en plass å være. Det er en sorg jeg bærer, men også traumer. Tøft å face de, men hva kan man gjøre for å bli "frisk".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...