Gjest Yomi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nå har jeg hatt intens hjertebank og høy puls KONSTANT i over en uke, jeg holder på å bli sprø. Får ikke sove og er urolig hele tiden. Det kribler i kroppen og jeg skjelver, plutselig blir jeg varm i det høyre benet. Pulsen dunker som besatt i bakhodet og når jeg legger hodet på puta blir det enda verre, Har fått betablokkere av legen, men det hjelper lite. Igår var jeg sikker på at jeg var i ferd med å dø og dro til legevakta hvor de tok EKG, men fant ingenting galt (selvfølgelig), Sluttet på antidepressiva (Cipralex) i vår og det har gått så bra hittil. Jeg vil ha Sobril, det er det eneste som har hjulpet før når jeg har hatt slike perioder som nå, men legen nekter meg det, Utrolig frustrerende, Hva skal jeg gjøre? jeg orker snart ikke mer! Hjertet mitt må jo bli utslitt av denne sinnsyke bankingen.. Håper noen har råd. Jeg fikk et brett med Sobril 30 mg av ei venninne i fjor da jeg hadde det litt sånn som nå, og det hjalp veldig, men merket det var MEGET vanedannende,. Er vel derfor legen ikke vil gi meg det, Men hjelper jo ikke med betablokkere. Vil ikke begynne på antidepressiva igjen, men blir det ikke bedre snart så må jeg vel det. Klarer ikke gjøre noenting, ligger bare i senga og er livredd. Håper noen svarer meg. Hilsen Jente 22 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291555-hjertebank/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skipohoi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Huff slitsomme greier denne hjertebanken, men i de aller fleste tilfeller ufarlig - dog ubehagelig. Og dessto mer du engster deg- dess mer øker pulsen. Tar du stor nok dose med betablokkere da? Kanskje du trenger litt mer for at det skal roe seg ned. Ta det opp med legen. Sobril er jo som du vet vanedannende og legen din har jo gjort vurderingen at det ikke er riktig medikament for deg. Du har tatt EKG som utelukker farlige ting med hjertet ditt, vær glad for at det ikke viste det motsatte. Hjertebank, høy puls er ikke farlig i din alder. Hjertet tåler utrolig mye - så prøv og ikke engst deg for det i hvertfall. Håper det roer seg ned snart for jeg vet godt hvor tøft dette er 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291555-hjertebank/#findComment-2342548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.