Gå til innhold

Sårfølelse i brystpartiet


34k

Anbefalte innlegg

Før jul i fjor var jeg veldig plaget av tannpine, men tok meg ikke tid til å gå til tannlege i julestriden. Jeg brukte heller Ibuks når smertene ble for store. Til slutt endte det opp med at jeg ble akutt innlagt med refluks og et spiserørsbrokk funnet med gastroskopi. Jeg gikk 3 mnd på somac og skulle på ny kontroll, men timen kom aldri fra sykehuset. Det var snakk om operasjon som de ikke ville utføre før etter at jeg var ferdig med amming, så jeg har ventet litt ekstra selv også pga dette. Etter at jeg sluttet med somac har jeg fått en slags følelse av at jeg har et sår innvendig like ved brystbeinet på min høyre side, ca i området mellom 4-6 ribbein telt ovenfra. Hva er dette? I tillegg er jeg mye kvalm,trett og uopplagt og til tider veldig oppblåst fra navlen og opp i ribbeina. Da jeg i utgangspunktet er liten og slank ser det ganske unormalt ut at øvre del av magen er utspilt mens nedre del er mye slankere. Jeg tror jeg pådro meg et navlebrokk ved tung løfting under svangerskapet, men det er egentlig ikke bevist. En kirurg så på meg da jeg ble sendt inn med smerter for undersøkelse i forbindelse med dette og sa at han kunne ane et innklemt brokk, men at det var vanskelig å si når man er gravid, og at det kunne rette seg etter fødselen. Jeg ble kvitt smertene etter hvert, men magen har hele tiden fungert veldig tregt i ettertid og jeg har mange ganger måtte løst problemet med avføringsmidler når det har sprengt så ribbeina blir ømme. Kan det være at jeg går med et innklemt brokk i navlen og at det i ettertid har ført til alle problemene jeg har hatt med magesekk, spiserør og denne sårfølelsen i brystet? Jeg skriver til deg nå fordi jeg føler at jeg ikke får lagt frem et helhetlig bilde hos legen min, og at det bare drives "brannslokking". Må det bli så galt at jeg må akuttinnlegges igjen før jeg kan undersøkes for hva som feiler meg??? Håper du kan gi meg svar på hva dette kan være og råd for hva jeg bør gjøre. mvh 34k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...