Gjest som behovsmedisin for søvn Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kan man bruke Tolvon og Remeron som behovsmedisin for søvn om hverandre? *Eller bør man holde seg til den ene eller andre? 0 Siter
Gjest lionas Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Sikkert ikke farlig, men det er neppe noe poeng i å bruke begge medikamentene. Hvorfor vil du bruke begge? 0 Siter
Gjest som behovsmedisin Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Sikkert ikke farlig, men det er neppe noe poeng i å bruke begge medikamentene. Hvorfor vil du bruke begge? Bare fordi jeg har brukt begge deler fast tidligere (mot depresjon), og har liggende begge deler hjemme. For å bruke det jeg har før jeg kjøper nytt. Mener ikke nødvendigvis å ta den ene en dag og den andre neste dag, men å for eksempel gå over til Tolvon når Remeronesken er tom. Og en grunn til. Er Remeron jeg bruker nå. Men synes Tolvon har mer praktisk styrke, som også finnes i 10 mg. tabletter. 0 Siter
Gjest lionas Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Bare fordi jeg har brukt begge deler fast tidligere (mot depresjon), og har liggende begge deler hjemme. For å bruke det jeg har før jeg kjøper nytt. Mener ikke nødvendigvis å ta den ene en dag og den andre neste dag, men å for eksempel gå over til Tolvon når Remeronesken er tom. Og en grunn til. Er Remeron jeg bruker nå. Men synes Tolvon har mer praktisk styrke, som også finnes i 10 mg. tabletter. Det er ikke noe problem å veksle mellom de to preparatene. Døsigheten som gjør at en sovner er jo egentlig bare en bivirkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.