Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest god helg
Skrevet
  girasol skrev (På 23.11.2007 den 19.55):

Han er bare DYKTIG!! :)

Jeg forstår ikke helt hva det er med ham jeg. Stemmen er vel helt ordinær og litt kjedelig?

Gjest skikkeligfanjeg-.
Skrevet
  girasol skrev (På 23.11.2007 den 19.47):

Håper Timian går... Heia KIM RUNE!!! :)

Nei, ikke Timian, han har den mest spesielle stemmen og i kveld leverte han som bare pokker

Gjest skikkeligfanjeg-..
Skrevet
  hidi, the scorpion skrev (På 23.11.2007 den 19.21):

Ikke bra! Tenk å ødelegge en sånn herlig sang...;(

Tull og tøys, han leverte best av alle

Skrevet

Åste er flink, det er ingen tvil om det, men jeg har aldri likt soul og gaulesynging. Det er vel derfor jeg ikke har helt sansen for henne. I dag synes jeg dessuten hun var kjedelig og sang sånn passe.

Vet ikke helt hvem jeg liker best av de som er igjen. Jazzy kid er dyktig. Det må kanskje bli ham.

Skrevet

Håper Linda eller Timian ryker.

Glenn og Åste er jeg litt likegyldig til, liker Bjørn Johan jeg - med Kim Rune som en god nr 2 :o)

Skrevet
  skikkeligfanjeg-.. skrev (På 23.11.2007 den 20.02):

Tull og tøys, han leverte best av alle

Tøysejente (gutt?) ;-) Det er duu det. Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene. Han kan bli bra en dag, men han er IKKE der ennå!

Skrevet
  god helg skrev (På 23.11.2007 den 19.59):

Jeg forstår ikke helt hva det er med ham jeg. Stemmen er vel helt ordinær og litt kjedelig?

Næhæhei!! :) Han er dyktig, ordentlig musikalsk, veit alltid hva han gjør, glimt i lyet, uredd, frimodig, herlig stemme, alltid trygg uansett hva han synger!! Og skikkelig kul dialekt ;-)

Skrevet
  girasol skrev (På 23.11.2007 den 20.12):

Tøysejente (gutt?) ;-) Det er duu det. Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene. Han kan bli bra en dag, men han er IKKE der ennå!

''Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene.''

Ikkje Safran heller.

Gjest skikkeligfanjeg-..)
Skrevet

Jammen er det ikke det vi leter etter her da, fremtidige stjerner? ferdig utviklede tallenter har vi fra før.

Skrevet

Hva babler du om? Jeg liker ikke Timian, jeg mente at Kim Rune er flink! TImian kan jo ikke synge.

Skrevet
  Jølsen skrev (På 23.11.2007 den 20.19):

Hva babler du om? Jeg liker ikke Timian, jeg mente at Kim Rune er flink! TImian kan jo ikke synge.

Det er jo ikke ditt innlegg jeg svarer på da... hva er det du babler om? ;-)

Gjest skikkeligfanjeg:-(
Skrevet
  girasol skrev (På 23.11.2007 den 20.20):

Det er jo ikke ditt innlegg jeg svarer på da... hva er det du babler om? ;-)

Ups !! han/hun har nok drukket for mye grønn likør.:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...