Gå til innhold

Er dette forumet dødt?


rose23

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med overgrepsproblematikk...men det er slik at jeg ikke orker å brette ut om det på dette forumet, fordi jeg ser at en får så få svar når en legger inn et innlegg. Så det jeg egentlig lurer på. Er det mange som leser uten å svare, er det få aktive her eller dette en liten plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her og leser en del av og til. Men sliter ille selv i forhold til fortid, så føler ikke jeg har noe å gi til andre enda. Blir sykere av å "rippe opp i" ting, vet ikke hvordan jeg skal gripe dette an. Men skal komme meg opp igjen, bare vent...:-).

Skriv gjerne du rose23, det er kanskje det vi trenger, at noen tørr skrive. På den måten kan man jo lære litt om hvordan andre takler livet med en sånn bakgrunn og helvetes minner. Tilsammen er vi sikkert dynamitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødt er det nok ikke, men det går gjerne i bølger her inne alt ettsom hvem som er her mye og hvilkek form folk er i. I tillegg kommer det jo gjerne an på hvilke erfaringer de som leser og skriver her.

Er innom her stadigvekk, men vanskelig periode. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...