Gå til innhold

Hva nå liksom...?

Anbefalte innlegg

Gjest knallraudjente

Jeg la meg i 4tiden etter en fuktig kveld på byen og inntak av sovemedisiner. Så våkner jeg naken i en seng med en fyr over meg. Tror jeg var nærmere bevisstløs, men jeg husker at han trengte seg inn i meg flere ganger og at jeg greide å vri meg unna noen ganger. Etterpå dro han på meg trusen igjen og jeg sovnet...Nå sitter jeg å lurer på hva som egentlig skjedde og jeg er redd for å bli gravid og er mørbanket etter "brytingen". Dette skjedde i leiligheten til en venninne av meg. Jeg skulle sove på et gjesterom, og mannen som gjorde dette er broren til samboeren hennes. En gift mann... Fans idiot. Noen eier bare ikke respekt for andre. Jeg prøver å ikke la dette gå inn på meg. Har ikke hatt eksem på mange uker, men nå koker huden min og er illrød. Føler det er like mye min feil. Jeg kunne ha kjeftet han huden full, ropt på andre...men så var jeg nærmest bevisstløs. Jeg kunne også ha fortalt det til venninnen min i dag tidlig...men jeg så bare på tv, spiste frokost og reiste hjem. Jeg har en type...men jeg føler ikke at jeg har vært uttro, for dette var noe jeg absolutt ikke ville.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292008-hva-n%C3%A5-liksom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det du beskriver er et overgrep, det er ikke utroskap, og det er overhode ikke din feil!

Jeg syns du skal ta kontakt med politiet og fortelle hva som har skjedd. Du sier at du prøver å ikke la dette gå inn på deg, men som du selv sier er ikke det så lett. Jeg tror ikke det vil hjelpe å fortrenge dette, og jeg tror derfor det er viktig at du forteller om hendelsen til noen du kan stole på så snart som mulig. Kanskje moren, venninnen eller kjæresten din kan bli med deg til politiet? Politiet er vant til å håndtere slike saker, og du vil kunne få råd om hvordan du skal forholde deg til dette i tiden som kommer.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292008-hva-n%C3%A5-liksom/#findComment-2347150
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...