Gå til innhold

Sobril forebyggende?

Anbefalte innlegg

I går gjorde jeg noe jeg visst kom til å gi meg høy angst, og tok derfor sobril på forhånd. I sånne situasjoner er ikke 10 mg. sobril nok til å fjerne angsten, men det er nok til at jeg klarer å gjennomføre det jeg skal.

Er det greit å bruke sobril på den måten, eller skal jeg alltid vente til angsten overmanner meg? Jeg synes den virker bedre når jeg tar den på forhånd, og når jeg allikevel vet at jeg kommer til å trenge den synes jeg egentlig ikke det er noe poeng i å utsette det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292129-sobril-forebyggende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg buker vival på ulike måter - under panikkanfall og også forebyggende, altså i situasjoner jeg vet at nå kan det bli trøbbel - eller i situasjoner hvor jeg heller ville valgt og finne på en unnskyldning i stedet for og gjøre et forsøk med Vival.

Jeg synes ikke dette er en gal bruk i det hele tatt. Sosialisering, trening, gå turer, gjennomføre avtaler etc er viktig for følelsen av og strekke til og mestre noe. Om det da trengs en Vival, eller som i ditt tilfelle Sobril, da synes jeg man skal ta det :)

Det er jo viktig og være oppmerksom på at dette er vanedannende og det vet du sikkert - men sporadisk bruk for og komme seg igjennom ting, kunne klare og mestre noe, er klart mer positivt enn og sitte hjemme - redd - og isolert fra omverdenen :)

Så ta en Sobril når DU mener det er riktig - og forsøk ikke bry deg så mye om hva andre måtte mene om det. Your life - Your choice :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292129-sobril-forebyggende/#findComment-2348195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...