Gå til innhold

pratet for første gang for en uke siden


bolla melkis

Anbefalte innlegg

Hei....

er ny i dette forumet,pratet første gang om overgrep som skjedde fra jeg var nesten 12 til ca 21 år. det var jævlig tøft å gjøre det,men nå er det åpnet en ventil så da er det bare å fortsette.

jeg har min andre time på senteret i morra,kanskje det er derfor jeg enda er våken.

skal nå prøve å bearbeide det å iallfall få vekk noe av den vanvittige skyldfølelsen,for den er der hele tiden.

så er spørsmålet om jeg skal gå så langt å tørre å anmelde det,den ene dagen har jeg bare lyst å løpe ned å gjøre det....men den andre dagen er jeg redd å innsett at jeg ikke tør.....

håper at jeg skal bli sterkere av dette,så kanskje motet kommer en dag..samtidig er det viktigste for meg nå å få bearbeidet det.mulig at det ble mye skrive leifer dette,men måtte bare få noe ut her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Er tøft det du holder på med nå! Jeg klarte ikkke å snakke om d, når jeg først slapp "bomben" men er i gang nå. Det er vondt!

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Er tøft det du holder på med nå! Jeg klarte ikkke å snakke om d, når jeg først slapp "bomben" men er i gang nå. Det er vondt!

*forsiktig klem*

Rart dette med å "slippe den bomben." Jeg trodde at alt ville ramle i hodet på meg, og ingen mennesker ville snakke mere med meg hvis jeg fortalte. Er enda ikke sikker på om de som vet om dette virkelig mener de fortsatt liker meg. Sånne ting sitter litt dypt ja. Er kommet igang med litt terapi igjen nå da, kjempetøfft, men blir nå ikke bra uten heller, det er bare utsettelse av ting. Rart hvor sliten jeg er etter sånne timer, kjennes ut som jeg har sprunget flere mil og sover og sover. Er du sånn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart dette med å "slippe den bomben." Jeg trodde at alt ville ramle i hodet på meg, og ingen mennesker ville snakke mere med meg hvis jeg fortalte. Er enda ikke sikker på om de som vet om dette virkelig mener de fortsatt liker meg. Sånne ting sitter litt dypt ja. Er kommet igang med litt terapi igjen nå da, kjempetøfft, men blir nå ikke bra uten heller, det er bare utsettelse av ting. Rart hvor sliten jeg er etter sånne timer, kjennes ut som jeg har sprunget flere mil og sover og sover. Er du sånn også?

Sprunget fler mil ja... Bruker vel det jeg har av muskler på maks styrke i 45 min og det merkes. Første gangen sov jeg masse, de andre gangene har jeg måttet gjøre andre ting etterpå, så da tok det tid før reaksjonene kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest lithium

Hei.

Lykke til!

Jeg er også ny her. Jeg har også etter mye om og men hatt min første seanse hvor jeg prøver å fortelle om det som aldri har blitt fortalt før. Det er knalltøft....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...