Gjest Silbot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei! Er en 18 år gammel gutt som i de siste 5 årene har slitt med sosial-angst og dype depresjoner. Jeg har vært suicidal og tanke mønsteret gikk som følgende fra Selvmordstanker til bilder av hvordan jeg hadde begått selvmord til selvmords planer. Jeg har vær på nippen flere ganger og det er egentlig flaks at jeg ikke har gjort det. Jeg har store problemer med å holde meg i forhold og være fornøyd med hva jeg gjør. Jeg hadde nylig en kjæreste jeg ønsket meg så utrolig lenge, og da jeg endelig kom så langt så endte det etter noen måneder med at jeg elsket kjæresten min, og kjæresten min meg. Men så på lørdag for 1 uke siden, så ble jeg bare skikkelig kvalm av kjæresten min, følte avsky og at jeg bare ville bort. Så jeg klarte ikke mer, og dagen etter var alle... absolutt alle følelsene borte. Og jeg følte meg kvalt og at jeg måtte bort. Så to dager senere, uten at jeg egentlig var klar over det startt jeg med en annen. Hm? Og nå går jeg rundt og er kvalm, deprimert igjen og hele tiden redd for noe. Psykologen min gir meg fluoxetin 20mg og jeg har prøvd atarax, vallergan og nå nozinan. Men ingen av de utenom sistnevnte har hatt effekt. Og psykologen OG psykriateren klarer ikke forstå (eller vil ikke?) og jeg føler at de ikke er interessert i å hjelpe meg på best mulig måte. Jeg blir så oppgitt og føler at jeg absolutt ikke får den hjelpen jeg trenger pluss at depressjonene og tankespinnet og tvangstankene tar helt overhånd noen ganger, men de vl liksom ikke hjelpe meg. Hva skjer ?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292157-psykolog-behandlingen-mot-angst-og-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest profile Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dette er et kjedelig svar, men hva vil du at de skal hjelpe deg med og på hvilken måte? Har du klart å formidle dette til behandler? Kansje de ikke vet hvordan de skal hjelpe. Det er lett å gå ut ifra at andre tenker likt som en selv men det stemmer ofte ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292157-psykolog-behandlingen-mot-angst-og-depresjon/#findComment-2348712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.