Gå til innhold

Seroquel, trenger svar fort!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett masse rare ting de siste dagene, er deprimert, det går helt rundt for meg nå. Orker ikke mer, sliten. Ser ting som ikke er der, men jeg vet jo at de ikke er der så jeg er ikke psykotisk.

Har Seroquel som jeg har fått tidligere for å få sove, men et par år siden jeg har brukt dem så nå husker jeg ikke hvilken dose jeg skal ta. Får lyst til å ta alle sammen, sånn som jeg har det nå! Men hvor mange burde jeg ta for å få sove i natt? Jeg er 21 år og jente hvis det har noe å si. Har ikke sovet på 4-5 netter. Tør ikke å ringe til noen å spørre for da blir jeg bare innlagt sånn som ting er nå. Jeg må bare få sove før jeg tar alle pillene jeg har. Er så fortvila!!!

Hvor lang tid tar det før de virker? Kjenner jeg blir helt sprø her jeg sitter. Husker ingenting og alt er rart liksom. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292216-seroquel-trenger-svar-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest er ikke lett i natten

Les her....

http://www.felleskatalogen.no/

Håper du finner ut av dette og kommer deg videre.

Siden du er såpass sliten som du er nå så bør du vurdere legevakt eller i allefall et legebesøk i morgen slik at du kan få plan for medisinering og god oppfølging.

En skal ikke behøve være så sliten som du er nå.

Ønsker deg god bedring og en riktig god natt.

Hang in there...

Jeg skulle ønske du kunne ringe legevakta og spørre der. De har de mer greie på det enn jeg har.

Likevel, siden du har det travelt, er fortvila, forvirret og trenger å sove, så kunne du kanskje prøvd med 100 mg, det burde holde hvis du ikke har brukt Seroquel på en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...