Adriana Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg begynte på Cipralex for 2 mnd siden. Før det gikk jeg på Fontex som mistet virkningen etter noen mnd synes jeg. Går nå på 10 mg Cipralex, men føler ikke at det har noen særlig effekt. Jeg er bedre enn da jeg startet, men tenker at jeg kanskje kunne fått mer ut av den dersom jeg økte. Jeg har fremdeles dårlig konsentrasjon, blir fort sliten. Jeg går til en psykolog på DPS nå, men har ikke noen lege som følger opp dette med medisiner. Må gå gjennom psykologen og det kan være litt tungvint og tar gjerne et par mnd før hun får skaffet meg en legetime. Hadde det vært ille av meg å øke til 15 mg uten å snakke med psykologen om det først? Skal jo si det etterpå selvsagt, men jeg føler at jeg trenger å øke nå og ikke vente til etter jul... Jeg driter i om hun blir sint på meg, noe jeg vet at hun vil bli... Det viktigste for meg er å gjøre hva som er best for meg og så får hun bli så sint som hun vil. Men jeg vet at dersom jeg spør henne så sier hun at jeg må vente til jeg har fått snakket med en lege først. Noen ganger kan det være lettere å be om tilgivelse enn tillatelse Jeg vil bare vite om det er helt uforsvarlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292256-cipralex-og-dose%C3%B8kning-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstløvet Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det jeg gjorde da jeg økte fra 10 til 15, var at jeg tok 15 og ringte fastlegen etterpå og sa fra hva jeg hadde gjort.. Sa at jeg ville at legen skulle ta kontakt om han ikke var enig i økningen.. Følte at effekten da nesten ble tilfredstillende, så jeg økte igjen, etter noen uker til 20. Tror ikke du gjør noe galt, men ring inn å si at du vil at legen skal ha beskjed om dette. Du hører nok ikke noe fra han.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292256-cipralex-og-dose%C3%B8kning-nhd/#findComment-2349711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.