Mikkaela_rev Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg startet nylig behandling med Ritalin, som fungerer utmerket for meg, og jeg har ikke hatt andre bivirkninger enn noe munntørrhet. I tillegg tar jeg Venlafaxin, som jeg har gått på ganske lenge. I den forbindelse har jeg tidligere opplevd susing i hodet, med påfølgende kiling i magen og en svimmel følelse. Denne har nå blitt langt verre etter oppstart på Ritalin, og er ganske plagsomt. (Jeg skal ta dette opp med psykiateren min neste uke, men vil gjerne forsikre meg om at dette ikke er noe farlig som jeg må ta opp med en gang). Jeg har hatt søvnproblemer i lengre tid, disse har ikke forverret seg etter oppstart på Ritalin. Men tidligere sov jeg ofte et par timer på dagen, det gjør jeg ikke nå. Kan dette ha sammenheng med færre antall timer søvn (totalt i løpet av døgnet)? Kan ellers nevne at jeg spiser sunt og regelmessig. Takknemmelig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292280-susing-i-hodet-ritalin-og-venlafaxin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.