Gå til innhold

Kan en bli nærmest bevisstløs av dette? NHD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Kan en dø av dette da? Drikker mye for tiden og tar medisinene også hver kveld...Men jeg har nå alltid våknet om morgenen...

Om man kan dø avhenger av mye, tror mer det som skjer er at man kan sovne i trafikken ev besvime i en veikant og bli der fordi man er så fullstendig borte som det går an.

Stort sett skal ikke alkohol og medisiner/piller tatt for rus blandes da begge deler forsterkes veldig mye, at man blir mye, mye fullere enn om man ikke tok pillene, og at man kan bli mye sløvere enn om man bare tok pillene. Og da kan jo mye skje..

Men du skal ikke se bort i fra at leveren din blir veldig sliten av dette også, og det kan jo bli veldig farlig etterhvert..

Les litt på www.freakforum.nu som er et pc/undergrunnkulturforum. Der står det mye om rusmidler også, og da får man alltid mange, mange svar fra de som har drevet på med det en stund at man ALDRI skal blande alkohol og piller. Så kan du lese der hva som har hendt med andre, og sikker også noen linker til hva som fysisk skjer med kroppen.

Kan en dø av dette da? Drikker mye for tiden og tar medisinene også hver kveld...Men jeg har nå alltid våknet om morgenen...

Tror du dette er en bra måte å fortsette livet ditt på? (Ikke vondt ment). Er sikkert hardt å være hjertet ditt, og andre organer for tiden. Kanskje du trenger hjelp til å venne deg av alkoholen?

Annonse

Om man kan dø avhenger av mye, tror mer det som skjer er at man kan sovne i trafikken ev besvime i en veikant og bli der fordi man er så fullstendig borte som det går an.

Stort sett skal ikke alkohol og medisiner/piller tatt for rus blandes da begge deler forsterkes veldig mye, at man blir mye, mye fullere enn om man ikke tok pillene, og at man kan bli mye sløvere enn om man bare tok pillene. Og da kan jo mye skje..

Men du skal ikke se bort i fra at leveren din blir veldig sliten av dette også, og det kan jo bli veldig farlig etterhvert..

Les litt på www.freakforum.nu som er et pc/undergrunnkulturforum. Der står det mye om rusmidler også, og da får man alltid mange, mange svar fra de som har drevet på med det en stund at man ALDRI skal blande alkohol og piller. Så kan du lese der hva som har hendt med andre, og sikker også noen linker til hva som fysisk skjer med kroppen.

Noe sånt hadde jeg aldri turt. Hadde vært redd jeg fikk hjerteinfarkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...