Gå til innhold

Vet du noe om dette NHD?

Anbefalte innlegg

Gjest muskelangst

Hei.

Jeg prøver meg igjen:)

Jeg har mye problemer m musklene mine. Klarer ikke å slappe av. Går konstant spent i hele kroppen.

Jeg har nå fått angst for det meste. Før trente jeg aktivt, var sammen m venner, ja jeg fungerte helt greit daglig.

Jeg har wiphlash fra bilulykke.

Nå har jeg fått angst og hyperventilerer. Kan det være pga at jeg ikke klarer å slappe av? Prøver å spenne av, uten hell.. Føler at jeg puster "stakato".. Jeg kjenner ekstrem uro i kroppen..

Jeg går ikke på noe medisiner, bortsett fra astma medisiner..

Kan astma virke inn her?

Forslag til medisiner? Eller noe?.. Har tenkt å kanskje prøve yoga..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292435-vet-du-noe-om-dette-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Å ha astma fører jo til at du ikke puster "riktig", og å puste rolig og helt inn og ut er faktisk utrolig hjelpsomt når du har angst! Tror helt klart du vil få hjelp å få bedre medisiner eller noe sånt, slik at du får pusten til å fungere.

Går du rundt og er redd for at du ikke får puste ordentlig så kan det også føre til spenninger i kroppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...