Gjest trattata Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sliter med å beholde troen på meg selv, og det begynner å gå på forretningene (inntekten!!) løs. Har i utgangspunktet et meget godt produkt, og høy kompetanse. Er (var) også god til å forhandle frem avtaler, og selvfølgelig ærlig og redelig. På tross av dette føler jeg meg som en svindler. Jeg føler jeg lurer mine potensielle kunder, at jeg egentlig ikke kan noe som helst, og at de ser igjennom meg. Jeg føler at de har det bra nok med sine eksisterende løsninger, og at mitt produkt ikke er så nødvendig likevel. Jeg greier ikke lenger å se de i øynene, og jeg kvier meg for å oppsøke dem. Hva kan jeg gjøre for å snu dette? (Også postet i Åpent forum) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292469-selvstendig-n%C3%A6ringsdrivende-og-selvsabotasje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.