Gå til innhold

Forutsetninger for tillit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En behandler får ikke tillit til deg. En behandler er proffesjonell og analyserer alt du sier. Du skal ikke tenke på at du må si ting som skaper tillit, det vil ødelegge behandlingen.

Dette var interessant!

Får behandler aldri tillit til deg? Hvordan oppleves det at han ikke har tillit til deg?.

Hvordan tenker du at tillit til deg fra behandler, vil ødelegge behandlingen?

Hva får det å si for ditt forhold til behandler at han er profesjonell og analyserer?

Jeg forutsetter at den jeg går til har utdanning og papirer i orden.

For det første må vekommende lytte til det jeg sier.

For det andre må jeg få en respons som viser at vedkommende har forstått hva jeg snakker om.

For det tredje må vedkommende kunne forklare sine konklusjoner og svare på spørsmål.

For det fjerde må vedkommende være ærlig og realistisk i forhold til prognose, hva som er mulig og ikke, og i forhold til hva vedkommende har kompetanse på og ikke.

mvh

Jeg forutsetter at den jeg går til har utdanning og papirer i orden.

For det første må vekommende lytte til det jeg sier.

For det andre må jeg få en respons som viser at vedkommende har forstått hva jeg snakker om.

For det tredje må vedkommende kunne forklare sine konklusjoner og svare på spørsmål.

For det fjerde må vedkommende være ærlig og realistisk i forhold til prognose, hva som er mulig og ikke, og i forhold til hva vedkommende har kompetanse på og ikke.

mvh

Skrev dette ut fra en hvilken som helst lege eller behandler.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...