Gå til innhold

flytur etter operasjon ?


Gjest pekkå

Anbefalte innlegg

Jeg skal opereres i skulderen under full narkose, og iflg. opplysningene fra Bergen Kirurgiske, så får jeg ca. 1,5 time i ro før jeg drar videre.Kan jeg fly fra Bergen til Kristiansand ca. 3 timer etter ferdig operasjon? (ca. 1 time flytur ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Ring avdelingen du skal gjøre det på, og spør. Da får du det sikreste svaret.

Nå virker narkose veldig forskjellig på folk, har selv opplevd og gå ut av senga kjapt etterpå, mens andre gangere har jeg ikke kunnet bevege meg i det hele tatt. Ring ogs pør, de er avdelingen som sitter med mest erfaring. Har også litt å si om du må ha mye smertestillendes eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har fått narkose, har jeg blitt skikkelig dårlig etterpå. Kasta opp og vært generelt utslitt, sånn at det har vært vanskelig å gå opp trappa uten å hvile. Så jeg vet at jeg ikke ville satsa på en flytur så kort tid etter operasjon. Alle reagerer forskjellig, så sykehuset kan sikkert svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...