Gå til innhold

NHD, håper ennå på svar fra innl 29/11

Anbefalte innlegg

Gjest merianus
Skrevet

Hvis du leser tråden nedenfor der NHD blir konfrontert med korrupsjonsanklager, så vil du kanskje forstå at det for ham blir problematisk å uttale seg om hva slags medisiner du bør ta. Han har heller ikke gjort det på andre spm fra leserne her (på en stund). Hvis du forstår problematikken i det faktum at han har (sterke) bindinger til legemiddelindustrien. Derfro gjør han klokt i ikke å bedrive med sånne råd. Tror derfor at du ikke kan regne med at han svarer deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du leser tråden nedenfor der NHD blir konfrontert med korrupsjonsanklager, så vil du kanskje forstå at det for ham blir problematisk å uttale seg om hva slags medisiner du bør ta. Han har heller ikke gjort det på andre spm fra leserne her (på en stund). Hvis du forstår problematikken i det faktum at han har (sterke) bindinger til legemiddelindustrien. Derfro gjør han klokt i ikke å bedrive med sånne råd. Tror derfor at du ikke kan regne med at han svarer deg.

Merianus/johannesurt

Om du leser et av mine siste innlegg, vil du se at jeg har like sterk binding til alle legemiddelprodusenter.Det er derfor jeg aldri kan gjøre annet enn å anbefale at en prøver alle midler, gjerne samtidig og i store doser :-)

Skrevet

Merianus/johannesurt

Om du leser et av mine siste innlegg, vil du se at jeg har like sterk binding til alle legemiddelprodusenter.Det er derfor jeg aldri kan gjøre annet enn å anbefale at en prøver alle midler, gjerne samtidig og i store doser :-)

Dermed har du altså fått avklart at jeg ikke er 'skipohoi', da forstår jeg! Var det virkelig nødvendig å sjekke hvem min person er? Bruker du forresten 'nick'? Hilsen chico60 ;)

Gjest BipolarII...jeg visst
Skrevet

Merianus/johannesurt

"Det er derfor jeg aldri kan gjøre annet enn å anbefale at en prøver alle midler, gjerne samtidig og i store doser :-)"

Ja, ikke sant? :))

Skrevet

Dermed har du altså fått avklart at jeg ikke er 'skipohoi', da forstår jeg! Var det virkelig nødvendig å sjekke hvem min person er? Bruker du forresten 'nick'? Hilsen chico60 ;)

Hva mener du med å sjekke hvem du er? Det er da så vidt jeg vet anonymitet her, og NHD kan vel kun se nickene vi bruker på lik linje med brukerne her? Altså ikke kunne sjekke hvem bruker som skriver under ev, flere nick selv om han/hun har registrert seg på et via èn epostadresse og med ett passord. Det var i alle fall slik før, etter sigende. Best å ikke bli helt paranoid her om ikke det er slik du antar.

Gjest merianus/ johannesurt
Skrevet

Hva mener du med å sjekke hvem du er? Det er da så vidt jeg vet anonymitet her, og NHD kan vel kun se nickene vi bruker på lik linje med brukerne her? Altså ikke kunne sjekke hvem bruker som skriver under ev, flere nick selv om han/hun har registrert seg på et via èn epostadresse og med ett passord. Det var i alle fall slik før, etter sigende. Best å ikke bli helt paranoid her om ikke det er slik du antar.

Du er slett ikke paranoid. Det er tydeligvis faktisk sånn at NHD og dette forum er i stand til å sjekke hvem du er. Og for NHD ble det visst for mye for ham. Han tenkte i sitt stille: hvem f....er det som bidrar til denne hekseprosessen ;) Vel, bl a undertegnede.

Skrevet

Du er slett ikke paranoid. Det er tydeligvis faktisk sånn at NHD og dette forum er i stand til å sjekke hvem du er. Og for NHD ble det visst for mye for ham. Han tenkte i sitt stille: hvem f....er det som bidrar til denne hekseprosessen ;) Vel, bl a undertegnede.

Hmmm hvordan skal han kunne sjekke det da?

Gjest merianus/ johannesurt
Skrevet

Hmmm hvordan skal han kunne sjekke det da?

Ja spør du meg så er jeg vel feil person. Men jeg tipper at IP-adressen din blir logget. Ikke sant, Dahl? Ditt privatliv er det dermed så som så med!

Skrevet

Ja spør du meg så er jeg vel feil person. Men jeg tipper at IP-adressen din blir logget. Ikke sant, Dahl? Ditt privatliv er det dermed så som så med!

Hver bruker har en unik innloggings-ID. Om du endrer på nicket vil ID-en fortsatt være den samme. Det er ikke noe hokus-pokus med det og den er kun synlig for de som har rettigheter. Altså kan ingen av oss se den (bortsett fra den var synlig et øyeblikk her under omleggingen for en tid siden).

Skrevet

Merianus/johannesurt

''Det er derfor jeg aldri kan gjøre annet enn å anbefale at en prøver alle midler, gjerne samtidig og i store doser :-)''

Det høres svært fornuftigt ut, det bidrar til økonomisk vekst, økt sysselsetting og store utbytter!

Bravo, "tre ting på en gang" som de sier i Kinderegg reklamen...:-)

Skrevet

''Han tenkte i sitt stille: hvem f....er det som bidrar til denne hekseprosessen ;) Vel, bl a undertegnede.

– merianus/ johannesurt''

Vel, da syns eg det var riktig at du blei "avslørt", intrigemakeri og hekseprosesser under stadig nye nick er falskt og feigt syns nå eg!

NHD bruker tross alt sitt eget navn, og er dermed mye mere sårbar enn alle vi andre som er anonyme, du kan også sjekke skattelistene om du har interesse av det.

Mem eg tviler på om du får frem så mange opplysninger om du søker på meranius, johannesurt eller chico60 hverken i skattelistene eller på google!

Gjest skipohoi
Skrevet

Hæ? Hvorfor blandes jeg inn i detta da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...