Gå til innhold

Er det kjønnsvorter?


Gjest Mr. Nervøs

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Nervøs

Hei, jeg er en gutt på 15 år som aldri har hatt noen form for sex. Det har ganske lenge befinnet seg små (på størrelse med et par sukkerkorn) klumper rundt penisen min. Disse strekker seg langs hele venstre side og fram til tuppen av forhuden. Det er også små oppsamlinger av dem under forhuden. De er er samme farge som huden min, bare en smule hvitere. Jeg vet ikke hvor lenge de har vert der, men jeg antar at det dreier seg om et par år. En gang i blandt blir noen hvitere enn de andre og når jeg klemmer på dem, kommer det et hvitt, fast stoff ut, i samme form som det som kommer ut av kviser. Jeg vet ikke om det bare er talgoppsamlinger eller om det er kjønnsvorter. Har ikke vært hos lege enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svaret ditt. Vet du i tillegg hvordan man kan bli kvitt det?

Det forsvinner vel av seg selv tror jeg? Har bare hørt at man ikke skal pelle borti. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert ikkje kjønnsvorter siden du ikkje har hatt seksuell omgang med noen.

Så det er nok mest sannsynlig talgkjertler som "Lillemus" skriver, og ikkje knip/pell.

Om det plager deg så gå til lege, normalt vil nok dette endre seg med alderen, men det er helt normalt å ha litt talgkjertler spesielt fra pungen og ett stykke utover på undersiden av penis.

Ikkje farlig i det hele tatt...:-)

Ps! Eg vet ikkje åssen en kan fjerne dette, om det lar seg gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quetzalcoatlus

Det forsvinner vel av seg selv tror jeg? Har bare hørt at man ikke skal pelle borti. :o)

Hvor lang tid tar det før sånt forsvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Quetzalcoatlus

Aner ikke.

Lurer litt på det samme som trådstarter, og de har vært der i to-tre måneder nå. Helt uforandret i seks uker, iallefall.

Burde vel snakke med en lege, men jeg har innbitt legeskrekk, aldri møtt fastlegen min, og det blir liksom ikke lettere å ta kontakt på grunn av noe sånt. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...