Gå til innhold

NHD vet hvem du er!

Gjest merianus/ johannesurt

Anbefalte innlegg

Gjest merianus/ johannesurt
Skrevet

NHD har her idag bekreftet at han kan sjekke ut hvem vi er. Bruker du flere 'nick' for å beskytte ditt privatliv, skal du nå vite at du er blitt ført bak lyset. Les tråden "NHD, håper ennå på svar fra innl 29/11". Les merianus/johannesurt og bipolar sin dialog så forstår du.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

5

• morsan

5

• cathlin

5

• orpah

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest BipolarII...jeg visst
Skrevet

Kan ikke se at han har gitt noen slik bekreftelse? Hvor står det?

Skrevet

Han kan ikke se hvem du er, men han kan vel se ID-en din, den endrer seg ikke om du edrer på nicket ditt (se mitt svar i samme tråd du refererer til)

Gjest vennligst svar
Skrevet

Dette bør vi få svar på både fra NHD og Webmaster !!!!

Er vi ikke så anonyme som vi blir forespeilet at vi er ?

Skrevet

Hvordan du klarer å lese det ut av den tråden, er meg en stor gåte!

Kanksje jeg rett og slett frekventerer psykiatriforum for lite til å klare det??

Skrevet

Hvordan du klarer å lese det ut av den tråden, er meg en stor gåte!

Kanksje jeg rett og slett frekventerer psykiatriforum for lite til å klare det??

NHD avslørte at merianus var den samme som johannesurt, ved å skrive merianus/ johannesurt i overskriften til merianus.

Skjønner du det nå?

:-)

Skrevet

NHD avslørte at merianus var den samme som johannesurt, ved å skrive merianus/ johannesurt i overskriften til merianus.

Skjønner du det nå?

:-)

Ja, men meranius/johannesur bruker også begge nickene samtidig.

Skrevet

Dette bør vi få svar på både fra NHD og Webmaster !!!!

Er vi ikke så anonyme som vi blir forespeilet at vi er ?

Jeg har forstått det slik at NHD kan se hva som er det registrerte nicket bak anonyme nick.

Webmaster bruker å gå inn i tråder og si i fra om en bruker svarer med to forskjellige nick i samme tråd.

Men det som er nytt i dag er vel at en bruker ble avslørt at var samme person, selv om vedkommende brukte det i ulike tråder.

Verre er det vel ikke.

Skrevet

Ja, men meranius/johannesur bruker også begge nickene samtidig.

Det var vel etter at det ble kjent at det var samme person, tror jeg.

Skrevet

Jeg har forstått det slik at NHD kan se hva som er det registrerte nicket bak anonyme nick.

Webmaster bruker å gå inn i tråder og si i fra om en bruker svarer med to forskjellige nick i samme tråd.

Men det som er nytt i dag er vel at en bruker ble avslørt at var samme person, selv om vedkommende brukte det i ulike tråder.

Verre er det vel ikke.

Jeg mener å huske at webmaster tidligere har sagt at de ikke kan se hvem som er hvem. Men hvordan de da klarer å si at en person har brukt to nick i samme tråd, som Skjøsja/Jølsen forleden, vet jeg ikke. De har vel kanskje antydet at de bare kjenner lusa på gangen?

Eller er det slik at de ikke vil røpe at de vet hvilket 'hovednick' vedkommende har når man prøver å være anonym? ;-)

Skrevet

Det var vel etter at det ble kjent at det var samme person, tror jeg.

OK.

Skrevet

Jeg mener å huske at webmaster tidligere har sagt at de ikke kan se hvem som er hvem. Men hvordan de da klarer å si at en person har brukt to nick i samme tråd, som Skjøsja/Jølsen forleden, vet jeg ikke. De har vel kanskje antydet at de bare kjenner lusa på gangen?

Eller er det slik at de ikke vil røpe at de vet hvilket 'hovednick' vedkommende har når man prøver å være anonym? ;-)

Hm. Dette ble litt komplisert:-) Jeg regner med at de kan se hovednicket, altså det man har registrert seg under, selv om man velger å bruke en annen signatur.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan se dersom samme person bruker flere nick under samme registrerte nick.

Dessuten kan jeg lese tanker :-)

Skrevet

''Dessuten kan jeg lese tanker :-)''

*booker time i psykoblokking hos professor Slur*

(Den var til ære for dagens utgivelse av HP-7 på norsk! *S*)

Skrevet

Det er en meget bra egenskap :-)

Skrevet

Haha! Slem, slem psykiater.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg bare "må" kommentere noe jeg lenge har hatt en mistanke om men ikke helt våget å spørre deg om:

''Dessuten kan jeg lese tanker :-)''

Det har føltes slik noen ganger ja............ :-)

Gjest kjeder seg også
Skrevet

hehe,bra du har noe å drive med;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...