Gå til innhold

Jølsen, Skjøska & Co versus Geir.


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Hei Webmaster.

Egentlig så ville eg ha gitt blanke F*'**, men nå er eg faktisk forbanna og dritt lei.

Nå har det vært en person som har "insinuert", og to som har stillt spørsmål om at eg er, eller har noen sammenheng med Jølsen & Co, det har eg ikkje bortsett fra at meg og Jølsen har hatt en god del både meningsutvekslinger og tøys & tull i lag.

Eg ønsker at du avkrefter/bekrefter at eg er meg, og ingen andre (om du skjønner?), tidligere brukte eg nicket "GeirB" og hadde hjemmeside her (vet ikkje kor dere har gjort av den) med ALLE personlige opplysninger allment tilgjengelig (inkludert bilde).

Eg har ALDRI brukt andre nick og det kan du sikkert sjekke (om du gidder) helt tilbake til 1998, den siste tiden har eg brukt jobb pc`en (denne) min, eller sønnen min sin Dell, før brukte eg en Compaq (flere år siden) men den er havna på søpla.

Det hadde ikkje vært noe problem for meg om: "girasol", "Lotte :o" eller "this is a signature" mistenkte meg for å være "Jølsen", men disse misstankene kan smitte over på ALLE brukerne av Dol, og _det_ vil eg ikkje ha noe av!

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3735809

''Re: Sex

Ja det tror vel du... et alterego med mange utgaver denne jølsen...

– girasol''

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3735809

''Re: Sex

Er du Jølsen? *perfekt*

– Lotte :o)''

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3735809

''Re: Sex

Er du også Jølsen?

– this is a signature''

Flott om du kan svare på denne meldingen.

Du kan sikkert sjekke om "girasol", "Lotte :o)" eller "this is a signature" er "Jølsen", i samme slengen!

På forhånd takk for hjelpa. Mvh "GeirB"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    10

  • morsan

    7

  • Amiga

    4

  • Lotte :o)

    4

Jeg tror ikke webbis svarer på slikt.... Ihvertfall gjorde de ingenting en gang jeg ble anklaget for å være kattepusen.

Det er en av mange ulemper ved at man har slike som spammer ned forumet her - man kan bli mistenksom mot de fleste, dessverre. Man må nesten bare leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt litt uflaks, for du og denne spammeren dukket opp her omtrent samtidig tror jeg, så da er det sikkert dem som tenker sitt. Vi som har vært her lenge vet godt hvem du er, og jeg har i alle fall aldri mistenkt deg for noe slikt. Ikke bry deg om det, det går nok over. Sikkert lurt å ikke gi denne typen så mye respons selv om mye av den han eller hun skriver er ganske uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*himle*

Du overså svaret jeg sendte?! Ingen grunn til å bli hysterisk. Jeg svarte deg kun som en digresjon på hva girasol antydet. Og jeg presiserte at jeg ikke tror på det.

Webbis kan nok ikke svare deg. Hvem som helst kan vel fjotte rundt og lage trøbbel på åpne forum, stoppes kan det ikke. Eneste rådet til de seriøse, er å la være å svare på mistenkelige nick og snåle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196521963' post='3735949]

*himle*

Du overså svaret jeg sendte?! Ingen grunn til å bli hysterisk. Jeg svarte deg kun som en digresjon på hva girasol antydet. Og jeg presiserte at jeg ikke tror på det.

Webbis kan nok ikke svare deg. Hvem som helst kan vel fjotte rundt og lage trøbbel på åpne forum, stoppes kan det ikke. Eneste rådet til de seriøse, er å la være å svare på mistenkelige nick og snåle innlegg.

''Ingen grunn til å bli hysterisk.''

Eg er på ingen måte hysterisk!

Men når 3 "forskjellige" personer omtrent på samme tid antyder at eg er "Jølsen", eller mye verre at _eg_ driver å spammer dol under forskjellige nick så blir eg forbanna!

Og _forlanger_ det dementert/avkrefta fra DOL !

Ps! Eg las svaret ditt, og eg tror deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Ingen grunn til å bli hysterisk.''

Eg er på ingen måte hysterisk!

Men når 3 "forskjellige" personer omtrent på samme tid antyder at eg er "Jølsen", eller mye verre at _eg_ driver å spammer dol under forskjellige nick så blir eg forbanna!

Og _forlanger_ det dementert/avkrefta fra DOL !

Ps! Eg las svaret ditt, og eg tror deg. :-)

Jeg tror at du er Geir, og at Jølsen er en annen person...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Ingen grunn til å bli hysterisk.''

Eg er på ingen måte hysterisk!

Men når 3 "forskjellige" personer omtrent på samme tid antyder at eg er "Jølsen", eller mye verre at _eg_ driver å spammer dol under forskjellige nick så blir eg forbanna!

Og _forlanger_ det dementert/avkrefta fra DOL !

Ps! Eg las svaret ditt, og eg tror deg. :-)

Bra :)

Tonie har et godt poeng; du dukka opp (for første gang på lang tid), omtrent samtidig som Jølsen. Sikkert derfor at nickene ble koblet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196523558' post='3735972]

Bra :)

Tonie har et godt poeng; du dukka opp (for første gang på lang tid), omtrent samtidig som Jølsen. Sikkert derfor at nickene ble koblet sammen.

Pluss at Geir dermed ikke hadde friskt i minne herjingene til kattepusen og en med nick på h??? eller-hva-det-var, og derfor kastet seg ut i lengre tullesamtaler med Jølsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at Geir dermed ikke hadde friskt i minne herjingene til kattepusen og en med nick på h??? eller-hva-det-var, og derfor kastet seg ut i lengre tullesamtaler med Jølsen.

Herjet ikke kattepusen før Geir kom tilbake til DOL, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196524119' post='3735983]

Herjet ikke kattepusen før Geir kom tilbake til DOL, da?

Jo, lenge før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196524119' post='3735983]

Herjet ikke kattepusen før Geir kom tilbake til DOL, da?

Ja, det er det jeg mener. Og fordi vi andre hadde dette friskt i minne, var vi nok mye mer tilbakeholdne enn Geir til å kaste oss inn i tullepraten med Jølsen, ettersom han ikke hadde hatt samme 'puse-erfaring' som oss.

Jeg kan gjerne finne på å tulleprate - kaste ball frem&tilbake med småkommentarer - med mange her på dol, men følte nokså tidlig at det var 'noe' med Jølsen som gjorde ta jeg holdt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt litt uflaks, for du og denne spammeren dukket opp her omtrent samtidig tror jeg, så da er det sikkert dem som tenker sitt. Vi som har vært her lenge vet godt hvem du er, og jeg har i alle fall aldri mistenkt deg for noe slikt. Ikke bry deg om det, det går nok over. Sikkert lurt å ikke gi denne typen så mye respons selv om mye av den han eller hun skriver er ganske uskyldig.

Ok. Da kan det forklare endel.

Godt å høre at eg ikkje er mistenkt!

Klart eg ikkje burde bry meg, det hadde eg normalt ikkje gjort heller (som eg skreiv på web.master forumet), men eg husker godt fra første gangen eg var her da fikk eg en mail fra ei av brukerne som skjellte meg huden full forde ho mente eg hadde spredd noen rykter om ho (til andre dolere), eg fikk aldri greie på ka ryktene gikk ut på heller.

Og så var det h*n som gav seg ut for å være noen h*n ikkje var osv., der blei eg grundig lurt :-)

Så eg er litt lei sladder & konspirasjoner o.l. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196523558' post='3735972]

Bra :)

Tonie har et godt poeng; du dukka opp (for første gang på lang tid), omtrent samtidig som Jølsen. Sikkert derfor at nickene ble koblet sammen.

Sikkert, for ett surr det skulle bli av detta da. :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt ikke noe på at noen for alvor kan mistenke deg for å være Jølsen. De erter deg vel bare. Hvis de mener alvor, mangler de vanlig gangsyn.

Men om de mener det - gjør det noe? Kan du ikke bare komme med et rappkjeftet svar og/eller la folk tro hva de vil?

Jeg trodde ikke du var så selvhøytidelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt ikke noe på at noen for alvor kan mistenke deg for å være Jølsen. De erter deg vel bare. Hvis de mener alvor, mangler de vanlig gangsyn.

Men om de mener det - gjør det noe? Kan du ikke bare komme med et rappkjeftet svar og/eller la folk tro hva de vil?

Jeg trodde ikke du var så selvhøytidelig?

''Jeg trodde ikke du var så selvhøytidelig?''

Det er eg ikkje heller, eg har foklart litt av grunnen til "Tonie", du kan lese det innlegget om du gidder, eg orker ikkje gjenta det.

Dessuten så har eg forstått det slik at webmaster & NHD enkellt kan finne ut av hvilken maskin som sender de forskjellige innlegga (og kanskje kor i landet de blir sendt fra), da kunne Dol veldig enkellt gått ut og sagt at eg _ikkje_ var "Jølsen & co" !

Eg vil selvfølgelig ikkje bli tatt for å være noen eg ikkje er.

Og dermed bli "boikotta" eller tia ihjel, slik som flere oppfordrer til i forhold til "Jølsen".

Så enkelt er det. :-)

Ps! Eg har ingenting å skjule og skriver kun med mitt navn som er Geir, eg kunne stått frem med hele identiteten min hadde det vært nødvendig, det hadde ikkje kosta meg en halv kalori en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Jeg trodde ikke du var så selvhøytidelig?''

Det er eg ikkje heller, eg har foklart litt av grunnen til "Tonie", du kan lese det innlegget om du gidder, eg orker ikkje gjenta det.

Dessuten så har eg forstått det slik at webmaster & NHD enkellt kan finne ut av hvilken maskin som sender de forskjellige innlegga (og kanskje kor i landet de blir sendt fra), da kunne Dol veldig enkellt gått ut og sagt at eg _ikkje_ var "Jølsen & co" !

Eg vil selvfølgelig ikkje bli tatt for å være noen eg ikkje er.

Og dermed bli "boikotta" eller tia ihjel, slik som flere oppfordrer til i forhold til "Jølsen".

Så enkelt er det. :-)

Ps! Eg har ingenting å skjule og skriver kun med mitt navn som er Geir, eg kunne stått frem med hele identiteten min hadde det vært nødvendig, det hadde ikkje kosta meg en halv kalori en gang. :)

Kan ikke skjønne at noen vil boikotte deg! Jeg er _definitivt_ ikke i den kategorien...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ingen grunn til å bli hysterisk.''

Eg er på ingen måte hysterisk!

Men når 3 "forskjellige" personer omtrent på samme tid antyder at eg er "Jølsen", eller mye verre at _eg_ driver å spammer dol under forskjellige nick så blir eg forbanna!

Og _forlanger_ det dementert/avkrefta fra DOL !

Ps! Eg las svaret ditt, og eg tror deg. :-)

Jeg ville aldri trodd at du var Jølsen da, men her inne vet man jo aldri. Jeg har forstått det slik at du er kjent her inne for de som har vært her lenge. Jeg har vært her et par år, og på den tiden har du vært fraværende. Eller hur? Så varierer du mellom å skrive dialekt og bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at noen vil boikotte deg! Jeg er _definitivt_ ikke i den kategorien...;)

Takk for det! :-)

Men som en service ovenfor brukerne, i detta tilfellet meg så kunne de lett avkrefta eller bekrefta at eg er identisk med "Jølsen" & Co.

Dermed kunne de en gang for alle stoppa misstanker og spekulasjoner, rundt meg og Jølsen.

Rett skal være rett, dol gjengen kjenner meg også fra mange år tilbake, ihvertfall NHD (han overbringte faktisk personlig hilsen til meg fra Marit) burde gjøre det.

Dol bør også spørre seg om koffor så veldig mange faste brukere har forsvunnet, fra sist (andre periode eg var fast bruker)tenker eg på "Lionn", "Melaisa" og "Zirine" m.fl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke webbis svarer på slikt.... Ihvertfall gjorde de ingenting en gang jeg ble anklaget for å være kattepusen.

Det er en av mange ulemper ved at man har slike som spammer ned forumet her - man kan bli mistenksom mot de fleste, dessverre. Man må nesten bare leve med det.

"en gang jeg ble anklaget for å være kattepusen"

..hvilket gir deg en ypperlig mulighet til å bruke den etter hvert så berømte replikken "jeg er ingen pusekatt!"

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...