Gå til innhold

Jølsen, Skjøska & Co versus Geir.


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

"Gripp" husker jeg. H*n som likte diskusjoner!

Jeg synes det er trist at DOL mer og mer blir et kjerringforum;(

"Åpent forum" burde være _mer_ åpent, om du skjønner hva jeg mener?

Re Kjerringforum: Det er jo opp til brukerene å starte tråder og svare i andres.

Forleden skrev jeg et nokså langt innlegg i tråden om Staff og æresdrap og har ikke fått en eneste kommenatr på det.

Men like etterpå la jeg inn en kort tråd om bruk av samme antrekk to dager på rad, og tråden ble kjempelang.

Det er selvsagt mye artigere å skrive noe som man får respons på.

Og forøvrig så må man ofte hyle med de ulvene man er sammen med. Det hjelper fint lite å beskylde andre for å være kjerringer - man lokker til seg flere fluer med honning enn med eddik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    10

  • morsan

    7

  • Amiga

    4

  • Lotte :o)

    4

hidi, the scorpion

Re Kjerringforum: Det er jo opp til brukerene å starte tråder og svare i andres.

Forleden skrev jeg et nokså langt innlegg i tråden om Staff og æresdrap og har ikke fått en eneste kommenatr på det.

Men like etterpå la jeg inn en kort tråd om bruk av samme antrekk to dager på rad, og tråden ble kjempelang.

Det er selvsagt mye artigere å skrive noe som man får respons på.

Og forøvrig så må man ofte hyle med de ulvene man er sammen med. Det hjelper fint lite å beskylde andre for å være kjerringer - man lokker til seg flere fluer med honning enn med eddik.

Jeg begynte også en tråd om "synske" mennesker. Ingen svarte.

Derfor kaller jeg det et "kjerringforum", fordi ingen er spesielt interessert i hva som skjer i verden! Når folk her inne kun svarer på "hva skal vi ha til middag" etc, og glatt overser alt annet, så blir jeg frustrert, og savner alle "diskusjonsnivckene"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Jeg begynte også en tråd om "synske" mennesker. Ingen svarte.

Derfor kaller jeg det et "kjerringforum", fordi ingen er spesielt interessert i hva som skjer i verden! Når folk her inne kun svarer på "hva skal vi ha til middag" etc, og glatt overser alt annet, så blir jeg frustrert, og savner alle "diskusjonsnivckene"!

Hei Hidi, nå starter jeg en tråd om Fremtiden i våre hender på Åpent! Kom og bli med da, si din mening og se om andre gjør det og! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hei Hidi, nå starter jeg en tråd om Fremtiden i våre hender på Åpent! Kom og bli med da, si din mening og se om andre gjør det og! ;-)

Jeg kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"en gang jeg ble anklaget for å være kattepusen"

..hvilket gir deg en ypperlig mulighet til å bruke den etter hvert så berømte replikken "jeg er ingen pusekatt!"

:o)

Å dæven, mij - lyset gikk på! Du vet vel hvem som brukte den setningen i januar/februar i år..!!?? *grøss* Valla..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som er så uskyldig :) Så har jeg altså klart å provosere en gammel traver på DOL, som riktig nok har vært fraværende i de tre åra jeg har hengt her ;-) Men likevel, jeg som aldri hverken skriver eller sier noe for å provosere, jeg som er kjemperedd for å såre andre, jeg som skyr konflikter, jeg som som regel tror det beste om de fleste!

Ja Geir, har du alt ditt på det tørre når det gjelder det du kaller en beskyldning eller insinuering fra min side, ja da har du min beklagelse, og jeg gjenreiser deg gjerne! Men er det så fryktelig at jeg trodde et øyeblikk at det kanskje var en liten kobling mellom deg og Jølsen? Du sier jo sjøl at du kommer godt overens med Jølsen? Hvorfor har ikke Jølsen reist seg på to og klaget over koblinga mellom dere, på samme måten som du har? Nei dte kan ikke du svare på, I know! Jeg bare tenker høyt.

Jeg er ikke intressert i krangling og utestenging, og lever finfint med å ikke helt vite. Lever også finfint med at du er Geir når du underskriver med Geir, og ingen andre!

Friends? :)

''Men likevel, jeg som aldri hverken skriver eller sier noe for å provosere, jeg som er kjemperedd for å såre andre, jeg som skyr konflikter, jeg som som regel tror det beste om de fleste!''

Det høres ut som en beskrivelse av meg, frem til år 2000...

''Ja Geir, har du alt ditt på det tørre...''

Ja, eg har alt mitt på det tørre.

Eg har alltid prøvd så godt som mulig å være ærlig og å si sannheten uansett konsekvenser (har ikkje alltid klart å leve opp til det), kanskje derfor er det en av grunnene til at eg reagerer.

Eg har prøvd å lage meg ett nick der eg kunne spørre om intime og eller personlige/private ting, men fikk det ikkje til så eg vet rett og slett ikkje åssen eg kan skrive anonyme innlegg her.

''Men er det så fryktelig at jeg trodde et øyeblikk at det kanskje var en liten kobling mellom deg og Jølsen? Du sier jo sjøl at du kommer godt overens med Jølsen?''

Eg har kommet godt overens med Jølsen ja, og synes h*n er en humørspreder og en fargeklatt her på Dol, som eg har hatt stor glede av så langt.

''Hvorfor har ikke Jølsen reist seg på to og klaget over koblinga mellom dere, på samme måten som du har?''

Og viss no eg skulle vært "Jølsen" så hadde det vel vært naturlig at eg uttalte meg som h*n også, når eg først er her??

''Lever også finfint med at du er Geir når du underskriver med Geir, og ingen andre!''

Bra. Men eg vil også understreke at _alle_ innlegg her på DOl som _ikkje_ er undertegna med enten "Geir" eller "GeirB", er IKKJE skrevet av meg!!!

Håper du kan stole på og leve med det. :-)

''Friends? :)''

Njaaa...Joda, selvfølgelig ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest girasol

''Men likevel, jeg som aldri hverken skriver eller sier noe for å provosere, jeg som er kjemperedd for å såre andre, jeg som skyr konflikter, jeg som som regel tror det beste om de fleste!''

Det høres ut som en beskrivelse av meg, frem til år 2000...

''Ja Geir, har du alt ditt på det tørre...''

Ja, eg har alt mitt på det tørre.

Eg har alltid prøvd så godt som mulig å være ærlig og å si sannheten uansett konsekvenser (har ikkje alltid klart å leve opp til det), kanskje derfor er det en av grunnene til at eg reagerer.

Eg har prøvd å lage meg ett nick der eg kunne spørre om intime og eller personlige/private ting, men fikk det ikkje til så eg vet rett og slett ikkje åssen eg kan skrive anonyme innlegg her.

''Men er det så fryktelig at jeg trodde et øyeblikk at det kanskje var en liten kobling mellom deg og Jølsen? Du sier jo sjøl at du kommer godt overens med Jølsen?''

Eg har kommet godt overens med Jølsen ja, og synes h*n er en humørspreder og en fargeklatt her på Dol, som eg har hatt stor glede av så langt.

''Hvorfor har ikke Jølsen reist seg på to og klaget over koblinga mellom dere, på samme måten som du har?''

Og viss no eg skulle vært "Jølsen" så hadde det vel vært naturlig at eg uttalte meg som h*n også, når eg først er her??

''Lever også finfint med at du er Geir når du underskriver med Geir, og ingen andre!''

Bra. Men eg vil også understreke at _alle_ innlegg her på DOl som _ikkje_ er undertegna med enten "Geir" eller "GeirB", er IKKJE skrevet av meg!!!

Håper du kan stole på og leve med det. :-)

''Friends? :)''

Njaaa...Joda, selvfølgelig ! *S*

*S* Det var bra! Jeg gikk og svetta og hadde hjertebank her nå! Jeg er jo som sagt liten og uskyldig og ikke farlig, og vil deg og alle andre intet annet enn godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196538657' post='3736211]

Å dæven, mij - lyset gikk på! Du vet vel hvem som brukte den setningen i januar/februar i år..!!?? *grøss* Valla..........

Ja, og lyset gikk på, sier du....? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det er Nååå som er tilbake. *LOL*

Eg klarer ikkje huske Nååå, men nå(!) er eg jo begynt å bli en god del eldre enn sist.

Hukommelsen er det så som så med...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg klarer ikkje huske Nååå, men nå(!) er eg jo begynt å bli en god del eldre enn sist.

Hukommelsen er det så som så med...:-)

Uansett hvem det er, dere har totalt forskjellig skrivemåte. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prozac forsvant herfra før Avkroken ble opprettet. Håper han kommer tilbake.

Prozac må gjerne komme tilbake, men den evinnelige drittslengingen kan han imidlertid legge fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som er så uskyldig :) Så har jeg altså klart å provosere en gammel traver på DOL, som riktig nok har vært fraværende i de tre åra jeg har hengt her ;-) Men likevel, jeg som aldri hverken skriver eller sier noe for å provosere, jeg som er kjemperedd for å såre andre, jeg som skyr konflikter, jeg som som regel tror det beste om de fleste!

Ja Geir, har du alt ditt på det tørre når det gjelder det du kaller en beskyldning eller insinuering fra min side, ja da har du min beklagelse, og jeg gjenreiser deg gjerne! Men er det så fryktelig at jeg trodde et øyeblikk at det kanskje var en liten kobling mellom deg og Jølsen? Du sier jo sjøl at du kommer godt overens med Jølsen? Hvorfor har ikke Jølsen reist seg på to og klaget over koblinga mellom dere, på samme måten som du har? Nei dte kan ikke du svare på, I know! Jeg bare tenker høyt.

Jeg er ikke intressert i krangling og utestenging, og lever finfint med å ikke helt vite. Lever også finfint med at du er Geir når du underskriver med Geir, og ingen andre!

Friends? :)

''Hvorfor har ikke Jølsen reist seg på to og klaget over koblinga mellom dere, på samme måten som du har? Nei dte kan ikke du svare på, I know! Jeg bare tenker høyt.''

Fordi jeg har andre ting å bruke tiden min på, enn å bry meg om koblinger/ikke-koblinger. Har så mye annet å koble sammen her hjemme, ledninger overalt.

Kanskje du rett og slett skal slutte å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avkrefter herved på det sterkeste at geir har noen sammenheng med mitt nick. Men jeg synes han er en likanes kar med stort potensiale innen lyrikk og andre finusser. Egentlig er Geir som en potet, han kan brukes til alt. Men; vi er ikke samme figur.

Jeg har heller ikke vært på DOL på endel dager, da jeg har vært på forretningsreise. Ser jeg har gått glipp av endel, men akk, slikt oppstyr kan man ikke ta på sin regning. Ikke hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...