Gå til innhold

Jølsen, Skjøska & Co versus Geir.


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

"en gang jeg ble anklaget for å være kattepusen"

..hvilket gir deg en ypperlig mulighet til å bruke den etter hvert så berømte replikken "jeg er ingen pusekatt!"

:o)

hihi, morsom kommentar. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    10

  • morsan

    7

  • Amiga

    4

  • Jølsen

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg ville aldri trodd at du var Jølsen da, men her inne vet man jo aldri. Jeg har forstått det slik at du er kjent her inne for de som har vært her lenge. Jeg har vært her et par år, og på den tiden har du vært fraværende. Eller hur? Så varierer du mellom å skrive dialekt og bokmål.

Når det gjelder språk, så er eg konsekvent inkonsekvent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :-)

Men som en service ovenfor brukerne, i detta tilfellet meg så kunne de lett avkrefta eller bekrefta at eg er identisk med "Jølsen" & Co.

Dermed kunne de en gang for alle stoppa misstanker og spekulasjoner, rundt meg og Jølsen.

Rett skal være rett, dol gjengen kjenner meg også fra mange år tilbake, ihvertfall NHD (han overbringte faktisk personlig hilsen til meg fra Marit) burde gjøre det.

Dol bør også spørre seg om koffor så veldig mange faste brukere har forsvunnet, fra sist (andre periode eg var fast bruker)tenker eg på "Lionn", "Melaisa" og "Zirine" m.fl

Lionn ble veldig "maiken" mot slutten.. når jeg tenker meg om.

*konspirerekonspirere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"en gang jeg ble anklaget for å være kattepusen"

..hvilket gir deg en ypperlig mulighet til å bruke den etter hvert så berømte replikken "jeg er ingen pusekatt!"

:o)

LOL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Maiken" sier meg ingenting!

Hun dukket opp med jevne mellomrom over en periode på kanskje 2-3 år? Eller mer? Men har ikke sett henne på kanskje et års tid nå. Det var kanskje akkurat da du var borte. Så beleilig... Bare tulla ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dukket opp med jevne mellomrom over en periode på kanskje 2-3 år? Eller mer? Men har ikke sett henne på kanskje et års tid nå. Det var kanskje akkurat da du var borte. Så beleilig... Bare tulla ;-P

Eg har vært innom her mye i tre perioder (fra 1998), eg missta Internett forbindelsen kanskje i 2000, fikk oppretta ny forbindelse rundt 2001 og missta den igjen i 2003.

Så har eg fått igjen Internett den 13 august i år.

Så har eg vært innom tilfeldig, ved å bruke jobb pc. (veeldig sjelden) eller låne pc`en til søstra mi når eg var på besøk.

Egentlig så har eg vært drit lei hele Dol i perioder også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Takk for det! :-)

Men som en service ovenfor brukerne, i detta tilfellet meg så kunne de lett avkrefta eller bekrefta at eg er identisk med "Jølsen" & Co.

Dermed kunne de en gang for alle stoppa misstanker og spekulasjoner, rundt meg og Jølsen.

Rett skal være rett, dol gjengen kjenner meg også fra mange år tilbake, ihvertfall NHD (han overbringte faktisk personlig hilsen til meg fra Marit) burde gjøre det.

Dol bør også spørre seg om koffor så veldig mange faste brukere har forsvunnet, fra sist (andre periode eg var fast bruker)tenker eg på "Lionn", "Melaisa" og "Zirine" m.fl

Jeg savner "Prozac" ( vet ikke om jeg skriver det riktig engang...).

Mange av dem er å finne på "Avkroken", men jeg savner dem her!

Men jeg må innrømme at jeg liker slike diskusjoner, og de fleste skjønner at du ikke er Jølsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner "Prozac" ( vet ikke om jeg skriver det riktig engang...).

Mange av dem er å finne på "Avkroken", men jeg savner dem her!

Men jeg må innrømme at jeg liker slike diskusjoner, og de fleste skjønner at du ikke er Jølsen ;)

Prozac forsvant herfra før Avkroken ble opprettet. Håper han kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner "Prozac" ( vet ikke om jeg skriver det riktig engang...).

Mange av dem er å finne på "Avkroken", men jeg savner dem her!

Men jeg må innrømme at jeg liker slike diskusjoner, og de fleste skjønner at du ikke er Jølsen ;)

"Prozac" har eg også fått med meg, men vi hadde ikkje noen "kjemi" så h*n kjenner eg i grunn ikkje så mye til, vedkommende var sikkert mest aktiv mens eg var fraværende?

Eg savner mange, det er kanskje ikkje helt rettferdig å trekke frem enkellte, men Andor hadde eg veldig sansen for !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

"Prozac" har eg også fått med meg, men vi hadde ikkje noen "kjemi" så h*n kjenner eg i grunn ikkje så mye til, vedkommende var sikkert mest aktiv mens eg var fraværende?

Eg savner mange, det er kanskje ikkje helt rettferdig å trekke frem enkellte, men Andor hadde eg veldig sansen for !

Jeg aner ikke hvem "Andor" er, men jeg liker folk som kan diskutere og stå for sine meninger..

Jeg kunne ramse opp en hel del nick jeg savner, men vil ikke gjøre det, de vet hvem de er om de leser her avogtil ;)

Så synes jeg at det er veldig koselig at du er tilbake på DOL, Geir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi har ingen grunn til å tro at personen som bruker "Geir" som nick også skriver under nicket "Jølsen". Det stemmer også det du sier om at du alltid underskriver med fast nick når du skriver fra denne brukerkontoen.

Det er imidlertid slik at vi ikke har noen mulighet til å vite om en person har registrert seg med flere brukerkontoer. Vi logger ikke ip-adresser (noe som forøvrig heller ikke ville kunne avgjort slike spørsmål med fullstendig sikkerhet).

Vår erfaring tilsier at de fleste "nettroll" registrerer seg med mange brukerkontoer.

Det hjelper som regel ikke å spekulere over hvem som står bak uønskede innlegg og spam. Behov for oppmerksomhet er ofte årsak til denne type atferd på nettet, og det er grunn til å tro at oppmerksomhet øker lysten til å lage trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Prozac forsvant herfra før Avkroken ble opprettet. Håper han kommer tilbake.

Han forsvant totalt etter advarsel fra webmaster, noe "Prozac"var fullstendig uenig i ;(

H*n var en meget intelligent person, hadde veldig gode argumenter, og sto på sitt....

Det savner jeg skikkelig på DOL, de ville diskusjonene, som avogtil gikk over stokk og stein! Alt for mye "kjerringprat" her nå, men det er min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem "Andor" er, men jeg liker folk som kan diskutere og stå for sine meninger..

Jeg kunne ramse opp en hel del nick jeg savner, men vil ikke gjøre det, de vet hvem de er om de leser her avogtil ;)

Så synes jeg at det er veldig koselig at du er tilbake på DOL, Geir!

Tusen takk for det!

Eg huska til og med vi på "blodig alvor" hadde bestemt oss for å arrangere en stor raspeballmiddag på gården til Andor (husker ikkje kor han bodde), der mange av brukerne her sa de ville være med: bl.a. "Grip", "Rosanna", "Shandy", "Gyrken", "Molli", "Amiga" (tror eg) Ann-Marit (tror eg) og flere, men desverre så rant det ut i sanden.

På den tiden hadde de fleste Dol hjemmesider, mange med bilde av seg sjøl, om eg ikkje husker feil så var det ett billedgalleri av dolerne som "bassisten" (tror eg) var administrator for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Vi har ingen grunn til å tro at personen som bruker "Geir" som nick også skriver under nicket "Jølsen". Det stemmer også det du sier om at du alltid underskriver med fast nick når du skriver fra denne brukerkontoen.

Det er imidlertid slik at vi ikke har noen mulighet til å vite om en person har registrert seg med flere brukerkontoer. Vi logger ikke ip-adresser (noe som forøvrig heller ikke ville kunne avgjort slike spørsmål med fullstendig sikkerhet).

Vår erfaring tilsier at de fleste "nettroll" registrerer seg med mange brukerkontoer.

Det hjelper som regel ikke å spekulere over hvem som står bak uønskede innlegg og spam. Behov for oppmerksomhet er ofte årsak til denne type atferd på nettet, og det er grunn til å tro at oppmerksomhet øker lysten til å lage trøbbel.

Svært godt sagt, Webmaster, tilsyn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Tusen takk for det!

Eg huska til og med vi på "blodig alvor" hadde bestemt oss for å arrangere en stor raspeballmiddag på gården til Andor (husker ikkje kor han bodde), der mange av brukerne her sa de ville være med: bl.a. "Grip", "Rosanna", "Shandy", "Gyrken", "Molli", "Amiga" (tror eg) Ann-Marit (tror eg) og flere, men desverre så rant det ut i sanden.

På den tiden hadde de fleste Dol hjemmesider, mange med bilde av seg sjøl, om eg ikkje husker feil så var det ett billedgalleri av dolerne som "bassisten" (tror eg) var administrator for.

"Gripp" husker jeg. H*n som likte diskusjoner!

Jeg synes det er trist at DOL mer og mer blir et kjerringforum;(

"Åpent forum" burde være _mer_ åpent, om du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gripp" husker jeg. H*n som likte diskusjoner!

Jeg synes det er trist at DOL mer og mer blir et kjerringforum;(

"Åpent forum" burde være _mer_ åpent, om du skjønner hva jeg mener?

"Grip" likte absolutt diskusjoner, men han skreiv skikkelig nynorsk (det gjorde Andor og) så plutselig hadde han skifta til fint bokmål, og det passa han ikkje !

Han var flink å ordlegge seg også, men hadde litt tendenser til tja.."rasistiske" kommentarer en periode, noe som eg ikkje syns var like morsomme alltid.

"Grip" kan faktisk minne litt om "Jølsen", begge virker som svært skarpe og kunnskapsrike mennesker, med _egne_ meninger på godt og vondt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Også jeg som er så uskyldig :) Så har jeg altså klart å provosere en gammel traver på DOL, som riktig nok har vært fraværende i de tre åra jeg har hengt her ;-) Men likevel, jeg som aldri hverken skriver eller sier noe for å provosere, jeg som er kjemperedd for å såre andre, jeg som skyr konflikter, jeg som som regel tror det beste om de fleste!

Ja Geir, har du alt ditt på det tørre når det gjelder det du kaller en beskyldning eller insinuering fra min side, ja da har du min beklagelse, og jeg gjenreiser deg gjerne! Men er det så fryktelig at jeg trodde et øyeblikk at det kanskje var en liten kobling mellom deg og Jølsen? Du sier jo sjøl at du kommer godt overens med Jølsen? Hvorfor har ikke Jølsen reist seg på to og klaget over koblinga mellom dere, på samme måten som du har? Nei dte kan ikke du svare på, I know! Jeg bare tenker høyt.

Jeg er ikke intressert i krangling og utestenging, og lever finfint med å ikke helt vite. Lever også finfint med at du er Geir når du underskriver med Geir, og ingen andre!

Friends? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...