Gå til innhold

fordømt ensom

Anbefalte innlegg

Gjest ensom jævel

flyttet alene til dette landet for noen år siden. har i praksis ingen venner. forsøk på å få kjæreste mislykkes stadig. selv om jeg både er kjekk og har en grei personlighet. er fordømt ensom og vet ikke hva jeg skal gjøre. skulle ønske jeg hadde noen å finne på ting med på en lørdagskveld som dette. har kontakt med røde kors besøkstjeneste, men føler ikke det er nok for meg. jeg trenger noen NÅ. jeg er så fortvilet. alle virker så opptatt og full av glede, mens jeg sitter her ensom. det er liksom også vanskelig å dra på byen alene, skal jeg sitte alene på en pub og drikke meg full liksom? så kjedelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292631-ford%C3%B8mt-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BipolarII...jeg visst

Liker du å drive med idrett, lære noe nytt, dyrke en/flere av dine hobbyer? Du vil helt sikkert bli kjent med noen i et idrettslag, på et studie eller et kurs. Du kan også knytte kontakter gjennom jobb. En annen måte å bli noe kjent med personer i ditt nabolag, er f.eks. å stille seg til disposisjon for Frivillighetssentralen. Du kan gjøre enkle tjenester for en eller flere, arbeide noen timer i uken gjennom dem på et eldresenter, lufte en hund, eller stille som besøksvenn. Gjennom å visittere andre vil du også bli kjent med noen:)

Det går også an å slå av en prat med naboen ved postkassestativet, over hekken o.l.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292631-ford%C3%B8mt-ensom/#findComment-2353760
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...