Gå til innhold

Akutt brå kvalme


Gjest pærebrus875

Anbefalte innlegg

Gjest pærebrus875

Idag har vært en travel dag, så har ikke fått spist så mye jeg burde.. men jeg har aldri blitt så kvalm av det før..

Spiste 2 små sjokolader (en after eight og en halv daim, det er jo ikke mye) og ble VELDIG kvalm etter 20-30 min etter siste sjokoladebiten. Har ikke spist noe annet idag som det kan være, da det er en del timer siden og typen har spist av noe av det samme som meg.

Jeg er VELDIG sjeldent kvalm, jeg går stort sett og spyr og så ferdig, er "aldri" veldig kvalm uten å spy av det.

Noen som har noe forslag? Noe som går? Jeg var vond i halsen igår, og mulig jeg hadde feber (ble kokvarm helt plutselig og følte meg slapp, men det ga seg etter 1-1,5 t)

Blir jo litt urolig, for såkalt morgenkvalme ved graviditet kan jo komme når som helst.. men jeg er veldig, veldig nøye med å ta pillen hver dag, og ta ny om jeg blir dårlig.. så sjansen er jo veldig liten..

Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Når jeg tenker meg om, sist jeg hadde vondt i bihulene (kom og gikk veldig over mange uker, noen dager helt uten noen plager andre dager ganske tett og vondt i mange timer daglig..) så ble jeg veldig kvalm en kveld vi drakk. Skyldte da dette på alkoholen.

MEN idag har jeg ikke drukket, og ble veldig kvalm da, og fikk etterhvert også vondt i bihulene igjen (hurra da var jeg igang igjen med det :(..)

Er det en mulighet for at dette henger sammen? Altså kvalme og bihueler? Er småforkjøla (jeg er sjeldent mye forkjøla, litt oftere småforkjøla, ikke særlig ofte det heller) så dette er vel det "sykeste" jeg blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

For noen uker siden hadde jeg da mye vondt i bihulene, så gikk det over.. så kom det igjen igår, og jeg var veldig kvalm. Så idag har jeg hatt veldig vondt i nakken/bakhodet, men dette forsvant litt ved at jeg dusjet (varme og massasje hjelper mot mye :-) ).

Så vidt jeg kan lese på nettet så kan nakkesmerter være noe som kan komme med bihulenebetennelse, kan dette ha kommet av det? rart jeg ikke hadde det sist jeg hadde vondt der da..

Og kan den kvalmen igår være noe som også henger sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...