Gjest Gat Victoria Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Vi holder på å montere denne dusjen. (Merke Gat) Er det noen som har gjort dette her? Vi sliter med noen myke lister som skal festes på glassdørene. De er nesten umulig å få festet - og faller av hele tiden. Råd mottas med stor takk! 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Kan ikke annet en å ønske deg lykke til :-) Vet det var ett hevete med de gummilistene når dusjen her også ble montert... Råd har jeg desverre ikke... 0 Siter
Gjest Gat Victoria Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Kan ikke annet en å ønske deg lykke til :-) Vet det var ett hevete med de gummilistene når dusjen her også ble montert... Råd har jeg desverre ikke... Tusen takk, piamia ) 0 Siter
Gjest papez Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Monterte en steam-dusj for en uke siden. Dørene måtte være på plass _før_ listene ble satt på/trykket på plass :-) 0 Siter
Gjest Gat Victoria Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Monterte en steam-dusj for en uke siden. Dørene måtte være på plass _før_ listene ble satt på/trykket på plass :-) Ikke tetningslistene rundt vinduene, vel? Nå trykker vi de inn i der de skal være. Håper det går greit å få glassene på plass etterpå. Nå er det nummeret før jeg blir lagt inn, kjenner jeg ) 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Ikke tetningslistene rundt vinduene, vel? Nå trykker vi de inn i der de skal være. Håper det går greit å få glassene på plass etterpå. Nå er det nummeret før jeg blir lagt inn, kjenner jeg ) Er det pakningen du snakker om? 0 Siter
Gjest Gat Victoria Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Er det pakningen du snakker om? Ja, men nå har vi fått det til. Fy f for noe knot - og en håpløs bruksanvisning! Til alle som noen gang skal montere en dusj av denne typen : Listene skal monteres ETTERPÅ... ) 0 Siter
Gjest papez Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Ikke tetningslistene rundt vinduene, vel? Nå trykker vi de inn i der de skal være. Håper det går greit å få glassene på plass etterpå. Nå er det nummeret før jeg blir lagt inn, kjenner jeg ) Ser du/dere har fått det til, gratulerer! :-) Dusjen jeg var med å montere var ikke av samme merket, så det var ikke så mye hjelp i meg. Men, puuuh for et arbeid, bruksanvisningen var det ikke mye hjelp i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.