Gå til innhold

Forandre forsiden på Psykiatriforumet?


Adriana

Anbefalte innlegg

Det har vært mye diskusjon om anonymitet på Psykiatri nå de siste dagene. Jeg er enig i at det er fint at psykiateren kan se hvem som spammer og plager, men da synes jeg ikke at forsiden er helt riktig:

"Psykiater Nils Håvard Dahl deltar som vanlig forumbruker i dette forumet, i motsetning til våre andre fagpersoner i de andre forumene."

"Du er alltid anonym på Doktor Online."

Dette er jo ikke helt sant...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såfremt jeg har forstått det riktig, kan Nils Håvard Dahl kun se dersom en bruker har samme registrerte nick i en tråd. Han kan ikke se annet enn nicket, så da er man jo akkurat så anonym man selv vil - det forutsetter jo at nicket som benyttes ikke er det samme som ditt fulle navn.

Ergo er man anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skriver Nils Håvard Dahl i ett svar i en annen tråd:

''Re: Anonymitet NHD

Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.

– Nils Håvard Dahl, psykiater''

Det burde vel være tilstrekkelig til å stoppe spekulasjoner rundt tema, en gang for alle!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skriver Nils Håvard Dahl i ett svar i en annen tråd:

''Re: Anonymitet NHD

Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.

– Nils Håvard Dahl, psykiater''

Det burde vel være tilstrekkelig til å stoppe spekulasjoner rundt tema, en gang for alle!?

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg skal sørge for at dette blir gjort. Jeg har selv reagert på teksten.

Jeg er ingen vanlig forumbruker. Enenste forskjellen på meg og de andre fagpersonene er at psykiatriforum ikke er et betalingsforum. Det er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sørge for at dette blir gjort. Jeg har selv reagert på teksten.

Jeg er ingen vanlig forumbruker. Enenste forskjellen på meg og de andre fagpersonene er at psykiatriforum ikke er et betalingsforum. Det er gratis.

Takk! Det er nettopp slik jeg ser det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skriver Nils Håvard Dahl i ett svar i en annen tråd:

''Re: Anonymitet NHD

Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.

– Nils Håvard Dahl, psykiater''

Det burde vel være tilstrekkelig til å stoppe spekulasjoner rundt tema, en gang for alle!?

Jeg spekulerer ikke lengre, men jeg reagerer på at det står feil info på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spekulerer ikke lengre, men jeg reagerer på at det står feil info på forsiden.

Jada, du tok jo opp to tema fra forsiden.

1. Det att NHD opererer som en vanlig forumbruker.

2. Det om "Du er alltid anonym".

Eg svarte på nr2, ved å vise til/lime inn ett tidligere svar fra NHD om dette tema.

Nr.1. Har jo NHD sjøl sagt (i din tråd) at han skal be de rette på.

Eg var ikkje ute etter å "korsfeste" deg eller noe, eg ville bare minne om at vi fortsatt er anonyme her, i følge NHD og det tror eg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...