Gå til innhold

Hva tror dere sjansene for en dom er?


Gjest takker for svar :_)

Anbefalte innlegg

Gjest takker for svar :_)

Nok er nok tenkte jeg. Forrige helg skulle jeg overnatte hos en venninne etter en fuktig kveld på byen. Jeg hev i meg pillene mine før jeg la meg og våknet senere av en overnattingsgjest i senga som voldtok meg. Jeg ville bare sove men prøvde å vri meg unna hver gang har presset seg inn i meg. Først tenkte jeg det var ikek vits å anmelde noe som ville ende i en henleggelse likevel.

SÅ etter å ha vært med legen å fått angrepille ringte jeg politiet å spurte om det var noe poeng i å anmelde en voldtekt. betjenten spurte hva som hadde skjedd, og neste dag ble jeg oppringt av lensmannskontoret. Jeg sa først at jeg hadde ombestemt meg, andre gangen han ringte sa jeg at jeg var i tvil, men etter å ha snakket med venninen jeg overnattet med ombestemte jeg meg. Jeg sa klart i fra at jeg ikke orket noe gynekologisk undersøkelse. Er livredd for slikt. Men de fikk klærnene jeg hadde på meg i senga, og politet fikk også sikret seg lakenet jeg sov på den natten.

Jeg spurte legen min hvordan en kunne reagere på all den alkoholen jeg peiset i meg i tilegg til medisinene, og han sa at jeg nærmest kunne bli bevisstløs av en slik kombinasjon. Kominasjonen min skulle regnes ut ved rettsmedisinsk institutt.

Nå har jeg begynt å få et håp om at han bli funnet skyldig å ha utnyttet en nærmest bevisstløs person. Finner de en spermflekk på lakenet eller undertøyet mitt skulle en nå tro saken var "biff" uansett hvilken forklaring han kommer med.

Venninne mine har også forklart i avhør at de tror på meg 100 prosent, at de aldri har sett meg rote eller bli med fremmede fyrer hjem etter en "bytur". De har sagt at jeg er veldig skeptisk mot mannfolk, at jeg ikke er en flørtete type i det hele tatt o.s.v. Og at de ikke ser noe som helst motiv for at jeg skulle slenge ut av meg en slik påstand uten at det var sant.

En annet ting er at jeg aldri i min villeste fantasi kunne forestille meg at denne karen ville fogripe seg på meg. Han prøvde aldri å klå på meg. Jeg pratet og tullet mye med han på forspillet og på nachspillet. Jeg likte han og synes han var en koslig fyr...så feil kan en ta.

Så hva tror dere? Er det håp for en dom? Uansett så hjelper det nå litt på at jeg har fått sagt ifra og at han uansett ved å bli innkallet til politiet vil være en smekk på fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest takker for svar :_)

I slike saker: forvent tap, forvent skuffelse, og kjemp med nebb og klør som om det var det siste du gjorde.

Jeg tenkte først at det ikke var noe poeng i å anmelde saken, men så kom jeg fram til at jeg uansett fikk sagt fra på en måte ved at han ble innkallet til avhør o.s.v.

Etterhvert fikk jeg håp om at dette kunne føre til en dom. Nå har han vært i avhør og sagt at alt var fullstendig frivillig selvfølgelig. Akkurat som jeg er hypp på å bli vekt midt på natten i dyp søvn, og ha sex med en ekkel, ukjent og gift mann. Ville ikke tatt bort i han med en ildtang en gang.

Jeg skal kjempe videre, men det er no som fan at alle slike prosesser tar så grusomt lang tid. Kanskje tar det 2 år før en evetuell sak kommer opp i retten. been there before. Takk for at du gadd å svare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først at det ikke var noe poeng i å anmelde saken, men så kom jeg fram til at jeg uansett fikk sagt fra på en måte ved at han ble innkallet til avhør o.s.v.

Etterhvert fikk jeg håp om at dette kunne føre til en dom. Nå har han vært i avhør og sagt at alt var fullstendig frivillig selvfølgelig. Akkurat som jeg er hypp på å bli vekt midt på natten i dyp søvn, og ha sex med en ekkel, ukjent og gift mann. Ville ikke tatt bort i han med en ildtang en gang.

Jeg skal kjempe videre, men det er no som fan at alle slike prosesser tar så grusomt lang tid. Kanskje tar det 2 år før en evetuell sak kommer opp i retten. been there before. Takk for at du gadd å svare :-)

Jeg ser den, det blir som å pine seg selv i _minst_ 2 år til. Mest sannsynligvil han aldri bli dømt, det er slik dette herlige systemet fungere, MEN han vil alltid ha anmeldelsen på seg. Konstrer deg om deg, jobb hardt, ikke la ham vinne ved å bli liggende. Naturligvis vil han si at det var selvforskyldt, men du vet sannheten. Skjer det igjen blir han trolig dømt, uansett blir han nødt til å leve med denne saken resten av sitt liv. Du og desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...