Orio Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har akkurat sjekket svar til meg, og ble helt overveldet over alt det hyggelige dere skrev. Føler ikke at jeg fortjener det, men takk i alle fall. Kanskje jeg ikke skal trekke meg allikevel. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei!! Godt å se deg! Selvfølgelig skal du ikke trekke deg. Ta imot hvert ord i svarboksen din. Du er hyggelig du også 0 Siter
skal Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg er hyggelig fordi jeg liker deg og du har aldri gitt meg grunn til å ikke være hyggelig! Godt å "se" deg igjen! 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei!! Godt å se deg! Selvfølgelig skal du ikke trekke deg. Ta imot hvert ord i svarboksen din. Du er hyggelig du også Kanskje du fortjener mer enn du selv ser akkurat nå:-) Glad visst du blir. Du ser, vi er mange som har tenkt på deg i helgen:-) 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har aldri hatt noe negativt å si om deg, synes du virker veldig grei :-) 0 Siter
Gjest keira Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Det du kan være siker på er dette; Her inne trenger ingen å være hyggelig med deg hvis ikke det var for det faktum at de virkelig ønsket det:o) Ingen grunn til å stikke. Og jeg kan ikke skjønne annet enn at du ikke trenger være bekymret over tvangstankene dine. NHD har skrevet mang en gang at det ikke er noe å engste seg over. Men vondt å ha det slik er det selvfølgelig. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.