Gå til innhold

Hvorfor er dere hyggelige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat sjekket svar til meg, og ble helt overveldet over alt det hyggelige dere skrev. Føler ikke at jeg fortjener det, men takk i alle fall.

Kanskje jeg ikke skal trekke meg allikevel.

Skrevet

Hei!! Godt å se deg! Selvfølgelig skal du ikke trekke deg. Ta imot hvert ord i svarboksen din. Du er hyggelig du også :)

Skrevet

Jeg er hyggelig fordi jeg liker deg og du har aldri gitt meg grunn til å ikke være hyggelig! Godt å "se" deg igjen!

Gjest Høstløvet
Skrevet

Hei!! Godt å se deg! Selvfølgelig skal du ikke trekke deg. Ta imot hvert ord i svarboksen din. Du er hyggelig du også :)

Kanskje du fortjener mer enn du selv ser akkurat nå:-)

Glad visst du blir. Du ser, vi er mange som har tenkt på deg i helgen:-)

Skrevet

Har aldri hatt noe negativt å si om deg, synes du virker veldig grei :-)

Skrevet

Det du kan være siker på er dette; Her inne trenger ingen å være hyggelig med deg hvis ikke det var for det faktum at de virkelig ønsket det:o)

Ingen grunn til å stikke. Og jeg kan ikke skjønne annet enn at du ikke trenger være bekymret over tvangstankene dine. NHD har skrevet mang en gang at det ikke er noe å engste seg over. Men vondt å ha det slik er det selvfølgelig.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...