Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som går av meg for tiden. Skulle ikke ha skrevet alt det tullet jeg har gjort i det siste. Mente ikke å tvinge dere til å si noe hyggelig til meg. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger, alt blir feil. Bare glem at jeg har vært her, overse det jeg har skrevet. Det blir bare surr for meg nå. Unnskyld. Jeg er bare så sliten av hele livet, jeg orker ikke mer. Det er ikke meningen å plage dere.

Gjest Høstløvet
Skrevet

Vi føler oss ikke plaget. Ta vare på deg selv, og søk hjelp, når det sliter sånn på deg. ingen har godt av å isolere seg:-)

Klem:-)

Gjest annet nick
Skrevet

Ingen som blir plaget av deg skjønner du. Alle som titter innom her skjønner at man må blæse ut innimellom. Sånn er det bare.

Hvis man ikke gidder å lese kan man bare hoppe over, det er ingen som er tvunget til å lese det du skriver vettu :-) Og stort sett har du veldig fine innlegg og svar, så det skal mye til før vi blir lei av deg.

Skrevet

Du kan ikke tvinge oss orio! Så stor makt har du dessverre/heldigvis ikke!

*god klem*

Skrevet

Du har ikke så sterk virkning på de fleste av oss, at det du skriver kan bli en plage. Jeg leser det du skriver, ser at du sliter, og tenker at du vel snart får det litt bedre igjen.

For min del kan du skrive så mye du har lyst :-)

Gjest BipolarII...jeg visst
Skrevet

Fint at du ikke stikker allikevel:)

Skrevet

Godt at du viser deg i landskapet tross at du sliter så mye for tiden. Jeg håper du etterhvert kommer til hektene, og at du klarer å se at du har mye å bidra med selvom du føler deg som "ingenting" akkurat nå. Jeg har overhodet ikke følt meg tvunget til å være vennlig ovenfor deg, eller på noen måte følt at du har trengt deg på med noe som helst. Det jeg tenker er at det er leit at du har det slik, men at det er godt at du strekker ut en liten hånd også når det stormer. Jeg håper for deg at du også i RL har noen som du føler du kan strekke hånden ut til. Noen som tåler hele deg også i faser som denne. Kanskje klarer du etterhvert å få tankene vekk fra selvbebreidelser og engstelse for desktruktive handlinger, og at du klarer å mobilisere mot til å "oute" krefter som du er redd for.

Jeg ønsker deg en så god mandag som mulig.

Take care, klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...