Gjest MsDandi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, jeg er en jente på 26 år som fikk UBESKRIVELIGE smerter i mageregionen for ca 6 mån siden. Jeg kontaktet legevakta samtidigt som jeg hyperventilerte og kastet opp. legen jeg snakket med sa det kansje var panikk angst. men etter ca 2 uker fikk jeg samme smertene i gjenn og fikk time hos legen som konstanterte at det var galle sten. jeg har nå blittt veldigt redd for hva jeg spiser , jeg lever mest på knekke brød og nudler siden jeg ikke tørr å spise noe annet i frykt for å få smerter!! hva kan jeg gjøre for å ungå de smertene som det medfører? har du noen råd som kan veilede meg videre eller ska jeg bare fremkalle ett annfal som gjør at jeg får en operasjon? er bare 26 år og jeg ska snart ha eksamen så jeg vill nødig oppleve slike smerter mitt under eksamen!! MHV Christine Hermansen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292787-gallestens-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.