Gå til innhold

slette -er det noe som går


pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest girasol

Er det katten som er tilbake i form av han andre som ble avslørt andre dagen? Er vi der igjen?

Ser ut som om troll eller kattepuser osv.dukker opp med ujevne mellomrom her på dol... lurer på om det beste vi kan gjøre nå er å ignorere vedkommende totalt. Kan være vanskelig, for han/huna har jo helt klart flere identiteter. Jeg for min del mistenker en 3-4 identiteter og har tenkt å la være og menge meg dem i dagene som kommer. Så får vi se hvor fort "de" blir lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Ser ut som om troll eller kattepuser osv.dukker opp med ujevne mellomrom her på dol... lurer på om det beste vi kan gjøre nå er å ignorere vedkommende totalt. Kan være vanskelig, for han/huna har jo helt klart flere identiteter. Jeg for min del mistenker en 3-4 identiteter og har tenkt å la være og menge meg dem i dagene som kommer. Så får vi se hvor fort "de" blir lei!

Jeg svarer bare de jeg kjenner, og med det mener jeg de som jeg vet har vært her lenge, eller som jeg vet noe mer om og dermed "kjenner". Noe annet har ingen hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Er det katten som er tilbake i form av han andre som ble avslørt andre dagen? Er vi der igjen?

Betyr det at det har vært en kattefri periode?

Jeg har vært litt aktiv på dol de siste dagene, og oppdaget raskt en pusekatt. Synd, for da husket jeg hvorfor det var jeg bestemte meg for å ta en lengre dolpause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at det har vært en kattefri periode?

Jeg har vært litt aktiv på dol de siste dagene, og oppdaget raskt en pusekatt. Synd, for da husket jeg hvorfor det var jeg bestemte meg for å ta en lengre dolpause.

Ja, det har vært tilsynelatende kattefritt en god stund, men den siste tiden har det vært mye kattehår her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, det har vært tilsynelatende kattefritt en god stund, men den siste tiden har det vært mye kattehår her.

Får håpe katteperioden er kortvarig, for det er hyggelig å se igjen kjente nick her.

Jeg får vel legge meg på den gamle linjen: Kun å besvare innlegg til de jeg "kjenner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Får håpe katteperioden er kortvarig, for det er hyggelig å se igjen kjente nick her.

Jeg får vel legge meg på den gamle linjen: Kun å besvare innlegg til de jeg "kjenner".

Det har jeg gjort for lenge siden - jeg gidder ikke de greiene der. Så får "ledelsen" her inne ta det som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at det har vært en kattefri periode?

Jeg har vært litt aktiv på dol de siste dagene, og oppdaget raskt en pusekatt. Synd, for da husket jeg hvorfor det var jeg bestemte meg for å ta en lengre dolpause.

Det har vært utrolig bra veldig lenge, men for en ukes tid siden dukka det opp troll igjen. Denne gangen var jeg flink jente og skjønte det var trolling på gang med det samme. Begynner visst å kjenne lusa på gangen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer bare de jeg kjenner, og med det mener jeg de som jeg vet har vært her lenge, eller som jeg vet noe mer om og dermed "kjenner". Noe annet har ingen hensikt.

Er jo trist att man bare svarer de man kjenner da.. Har selv vært her veldig lenge, men var uheldig og valgte å bytte nick akkurat når katta dukket opp igjen..

Men om en stund får jeg kanskje svar, når dere kanskje kjenner meg igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Liten grunn til å tro at det var noen troll i den tråden. Derimot fikk du noen uvennlige svar, og jeg har slettet den delen av tråden hvor enkelte (inklusive deg) svarte unødvendig uvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterstorm

Er jo trist att man bare svarer de man kjenner da.. Har selv vært her veldig lenge, men var uheldig og valgte å bytte nick akkurat når katta dukket opp igjen..

Men om en stund får jeg kanskje svar, når dere kanskje kjenner meg igjen ;-)

Det samme har jeg også gjort, og er allerede blitt mistenkt for å være Jølsen. Ja, ja dol er ikke livet mitt, så jeg venter litt og ser om jeg får svar etterhvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Er jo trist att man bare svarer de man kjenner da.. Har selv vært her veldig lenge, men var uheldig og valgte å bytte nick akkurat når katta dukket opp igjen..

Men om en stund får jeg kanskje svar, når dere kanskje kjenner meg igjen ;-)

Vel, nå har jo du skrevet noe en stund da, og fremstår ikke akkurat som en spammer i de svarene du gir. Og du har holdt deg til det nye nicket hele tiden såvidt meg bekjent :)

Men; poenget er at helt nye brukere, helt ukjente nick - ikke får svar. Og det er kanskje de som trenger det mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten grunn til å tro at det var noen troll i den tråden. Derimot fikk du noen uvennlige svar, og jeg har slettet den delen av tråden hvor enkelte (inklusive deg) svarte unødvendig uvennlig.

Takk, ja jeg tiltet for første gang her på dol ;) sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det har vært utrolig bra veldig lenge, men for en ukes tid siden dukka det opp troll igjen. Denne gangen var jeg flink jente og skjønte det var trolling på gang med det samme. Begynner visst å kjenne lusa på gangen ;-)

Jenta si det! Jeg er stolt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det har jeg gjort for lenge siden - jeg gidder ikke de greiene der. Så får "ledelsen" her inne ta det som de vil.

Da er det vel fortsatt påstander om klikking her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Da er det vel fortsatt påstander om klikking her inne?

Det får det bare være - jeg gidder ikke kaste bort tid på å svare noen seriøst, for så å finne ut at det bare er tull. Tråden om Imovane f.eks. - jeg brukte faktisk litt tid på å finne mine piller for å se om det sto noe om det h*n spurte om, og så var det bare tull, svarte seg selv med flere nick osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jo du skrevet noe en stund da, og fremstår ikke akkurat som en spammer i de svarene du gir. Og du har holdt deg til det nye nicket hele tiden såvidt meg bekjent :)

Men; poenget er at helt nye brukere, helt ukjente nick - ikke får svar. Og det er kanskje de som trenger det mest?

Helt enig att nye trenger svar mest, og det er ikke lett å være ny her inne om dagen vil jeg tro. Man får bare ha alle antenner ute og prøve å skille klinten fra hveten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...