OctoPus Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hvis man vil skrive om følelser (vanskelige følelser), er det ikke noe forum for det? Eller er det her inne? Generelle følelser som ikke er spes om samliv eller noe. Hilsen 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Dette burde være riktig plass for det! Prøv ihvertfall :-) 0 Siter
Orio Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Det dukker opp en masse vanskelige følelser her inne, for tiden mye fra meg. 0 Siter
Orio Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Det dukker opp en masse vanskelige følelser her inne, for tiden mye fra meg. Har holdt meg for meg selv den siste tiden, men har tenkt å våge meg ut igjen i morgen. Etter at nhd svarte tror i det minste fornuften min på at jeg ikke kommer til å skade noen. (Jeg har valgt å stole på ham.) Hva følelsene sier er en helt annen sak. Men ut skal jeg. Blir bare verre hvis jeg fortsetter å isolere meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.