Gå til innhold

NHD - dette var ikke lurt!

Anbefalte innlegg

Gjest nøstet
Skrevet

Det jeg gjorde var noe enhver ansvarsfull person ville ha gjort. Advare mot bruk av antidepressiva med ALVORLIGE bivirkninger. Et svar til 'en med søvnproblemer' ble slettet, samt en tråd jeg startet. - Som journalist var det viktig for meg å gjøre dette, selvom jeg selvsagt innså at dette ville provosere deg. Men det var jo også meningen. Du gikk i en felle som jeg mener du vil ha problemer med å komme deg ut av!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du skal hjelpe brukerne på forum, må du sitere fra anerkjente kilder og helst på norsk. Rene sitater på engelsk iblandet fagspråk kan brukerne selv finne masse av.

Å henvise til at du er journalist, gjør det ikke mer interessant for meg. Du skulle ikke være "analytiker" også?

Gjest flyvende elefant
Skrevet

Du som journalist bør da også vite at man ikke skal tro på allt man leser----hahahahha

Skrevet

Ser virkelig for meg 'saken' din på forsiden av samtlige landsdekkende aviser.

- 60 minutes neste! ;-)

Gjest nøstet
Skrevet

Kilden for mine opplysninger: Boken/heftet med tittel:

"The Side Effects of Common Psychiatric Drugs".

Forøvrig ville jeg ikke undervurdere folk her inne hva gjelder språkkunnskaper! ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kilden for mine opplysninger: Boken/heftet med tittel:

"The Side Effects of Common Psychiatric Drugs".

Forøvrig ville jeg ikke undervurdere folk her inne hva gjelder språkkunnskaper! ;)

Å kun referere til alle mulige bivirkninger som en eller annen gang er registrert hos mer enn 100.000.000 brukere uten å angi frekvens, er kun egnet til å skape angst. Men det er kanskje din agenda?

Skrevet

Å kun referere til alle mulige bivirkninger som en eller annen gang er registrert hos mer enn 100.000.000 brukere uten å angi frekvens, er kun egnet til å skape angst. Men det er kanskje din agenda?

Men er det ikke det journalister gjør da?

Helseopplysning med krigstyper og utropstegn.

BBB dobler risikoen for AAA!!!!!!!!!!!

Drit i at risikoen var en hundredels promille i utgangspunktet...

mvh

Gjest annet nick
Skrevet

Men er det ikke det journalister gjør da?

Helseopplysning med krigstyper og utropstegn.

BBB dobler risikoen for AAA!!!!!!!!!!!

Drit i at risikoen var en hundredels promille i utgangspunktet...

mvh

:-)

Ellers selger de dårlig vettu

Skrevet

Jeg tror de fleste som er innom dette forumet er klar over at

antidepressive medisiner kan ha mange bivirkninger. Men du bør være klar over at det er mange som ikke har noe valg.

Dessuten er bivirkningene forskjellige fra person til person, og det bør vel være opp til hver enkelt hva han vil velge, depresjon

eller bivirkninger? F.eks. tåler jeg selv enkelte bivirkninger så lenge jeg får være uten depresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...