Gå til innhold

En antipsykiatrisk profet

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

ferdes for tiden på psykiatriforum under diverse nick.

Ved å være litt obs vil en gjenkjenne vedkommende tross stadig nickskifte.

Skrevet

Har lagt merke til det.. Kanskje interessen forsvinner dersom vi alle slutter å svare?

Skrevet

Denne personen skulle vel ikke befinne seg under andre nick på flere fora...?

Skrevet

Har lagt merke til det.. Kanskje interessen forsvinner dersom vi alle slutter å svare?

:)))))

Kanskje noen innser nå at mannen dere betror dere til er en plaget mann?

Det som gjør meg så lattermild er at han bruker en stakkars trådstarters bønn om hjelp til å bedrive sjikane mot en person som har forsøkt å forholde seg til trådstarter! Ærlig talt, Dahl - kom nu med d! Få det ut! Hvem er jeg?

Skrevet

Kanskje noen tror det er meg... jeg har jo oppført meg litt sånn...

Har faktisk tenkt å spørre hva som har skjedd.

Nå viser du alle dine positive sider :-)

Skrevet

NHD!! Forstår du ikke hvilket kaos du bidrar til? Dette er jo ikke akkurat debattforum på db.no's politiske forum! Sjikane hører bare ikke hjemme her, og i alle fall ikke fra en som utgir seg for å være proff! Skam deg!

neelie (ferri)
Skrevet

paranoide meg, vil bare understreke at det ikke er meg. og det får dere ikke lov til og tenke engang ;)

neeei! Fy, det er ikke meg!

Skrevet

Denne personen skulle vel ikke befinne seg under andre nick på flere fora...?

Det kan sikkert stemme, hvorfor skulle han holde seg til å forsøple ett forum liksom.. Misliker forumtroll :-/

Skrevet

Det kan vel umulig være bare her på dette forumet denne personen ferdes? Mye rart for tiden...............

Skrevet

Det kan vel umulig være bare her på dette forumet denne personen ferdes? Mye rart for tiden...............

Hvis han er en profet så er vi vel reddet da :-). Halleluja og god natt!

Skrevet

Hvis han er en profet så er vi vel reddet da :-). Halleluja og god natt!

god natt :)

Skrevet

paranoide meg, vil bare understreke at det ikke er meg. og det får dere ikke lov til og tenke engang ;)

neeei! Fy, det er ikke meg!

Har ikke mistenkt deg.

Gjest skipohoi
Skrevet

Når skal dette stanse?

På et forum som dette bør både den antipsykiatriske profeten og psykiateren himself forstå at dette kan skape uro hos enkelte av brukerne og mistenkeliggjøring av snart alle her inne .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...