Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 ferdes for tiden på psykiatriforum under diverse nick. Ved å være litt obs vil en gjenkjenne vedkommende tross stadig nickskifte. 0 Siter
Mikkaela_rev Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Har lagt merke til det.. Kanskje interessen forsvinner dersom vi alle slutter å svare? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Denne personen skulle vel ikke befinne seg under andre nick på flere fora...? 0 Siter
Gjest wooly Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Har lagt merke til det.. Kanskje interessen forsvinner dersom vi alle slutter å svare? )))) Kanskje noen innser nå at mannen dere betror dere til er en plaget mann? Det som gjør meg så lattermild er at han bruker en stakkars trådstarters bønn om hjelp til å bedrive sjikane mot en person som har forsøkt å forholde seg til trådstarter! Ærlig talt, Dahl - kom nu med d! Få det ut! Hvem er jeg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Kanskje noen tror det er meg... jeg har jo oppført meg litt sånn... Har faktisk tenkt å spørre hva som har skjedd. Nå viser du alle dine positive sider :-) 0 Siter
Gjest wooly Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 NHD!! Forstår du ikke hvilket kaos du bidrar til? Dette er jo ikke akkurat debattforum på db.no's politiske forum! Sjikane hører bare ikke hjemme her, og i alle fall ikke fra en som utgir seg for å være proff! Skam deg! 0 Siter
neelie (ferri) Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 paranoide meg, vil bare understreke at det ikke er meg. og det får dere ikke lov til og tenke engang neeei! Fy, det er ikke meg! 0 Siter
Mikkaela_rev Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Denne personen skulle vel ikke befinne seg under andre nick på flere fora...? Det kan sikkert stemme, hvorfor skulle han holde seg til å forsøple ett forum liksom.. Misliker forumtroll :-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Det kan vel umulig være bare her på dette forumet denne personen ferdes? Mye rart for tiden............... 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Det kan vel umulig være bare her på dette forumet denne personen ferdes? Mye rart for tiden............... Hvis han er en profet så er vi vel reddet da :-). Halleluja og god natt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hvis han er en profet så er vi vel reddet da :-). Halleluja og god natt! god natt 0 Siter
Orio Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 paranoide meg, vil bare understreke at det ikke er meg. og det får dere ikke lov til og tenke engang neeei! Fy, det er ikke meg! Har ikke mistenkt deg. 0 Siter
Gjest skipohoi Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Når skal dette stanse? På et forum som dette bør både den antipsykiatriske profeten og psykiateren himself forstå at dette kan skape uro hos enkelte av brukerne og mistenkeliggjøring av snart alle her inne . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.