Gå til innhold

Ikke bra og si.. men ensomhet, puls

Anbefalte innlegg

neelie (ferri)

Det brydde meg ikke så veldig altså.. men på Puls ikveld, han som var ensom.. 1 år uten at en venn hadde ringt han.. etc..

Blanding av sjalusi følelser, "who cares"-instilling, og bittelitt sinne, nok til og skrive her nå i allefall. Følte meg bare enda mere utestengt egentlig. Plaget meg fordi det var "så fælt så fælt" og stakkars ham som hadde vært alene 1 år i isolasjon.. jeg har rundt 10 på beltet. Og det er ingen som bryr seg døtten om det.

Nå vet jeg jo hvordan det er og være alene, så jeg burte jo ha mye større sympati med andre som er det også. For jeg vet jo hvordan det er.

Han hadde altså snakket ut om ensomhet eller noe? Klart det er tøft gjort, men må en person "belønnes" så jævelig for det?

Spinner bare i hodet mitt at pga en ellerannen tv-produsent kjente denne mannen, så får denne mannen/gutten topp behandling. noe jeg ikke vet da.. Han er vel sikkert alene i kveld akuratt som meg. Men må det "belønnes" så jævelig?

Om jeg nå skriver et par sider til redaktøren i VG; om triste mørja som er mitt liv; så kommer reddningen? Bare det blir solgt et par aviser....?

Men jeg ble altså sur, sur fordi ingen bryr seg om meg, og tviler sterkt på at noen bryr seg om de tusenvis av andre her i landet som er alene. Når det trekkes fram 1 sak, så tenker vi jo, ja det var jo fint, fint for ham. Men hva med alle oss andre, det er det ingen som tenker på vel?

Jeg ble i allefall enda mere lei meg pga min situasjon, synes de skulle holde kjeft i media...

Nå likte jeg han på Puls altså.. og er jo glad for ham.. bleh.. er vel bare sjalusi detta..

kay, jeg sender dette.. selv om jeg ikke vet om jeg vil egentlig. er så tom for tiden, vil ikke bli sett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292860-ikke-bra-og-si-men-ensomhet-puls/
Del på andre sider

Fortsetter under...

neelie (ferri)

Hei.

Orker ikke skrive noe mer nå. Klarer ikke ta andres problemer inn over meg, kanskje noe lignende det du føler overfor han i puls? Vel, dette ble bare tull. Unnskyld.

Ville bare si det er hyggelig du er innom i blant.

*rister liv i Orio med duften av varme marsmellows* Glad du er her jeg også :)

neelie (ferri)

Kan anbefale deg å lese ukas KK, her står det om ensomhet. Og at man må søke hjelp, kanskje ingen aner at du sitter bak gardinene dine og er ensom. Kan også sterkt anbefale boken selvfølelse nå.

Jo, søkte hjelp.. men for tiden så føles det ut som om alt har bare stoppet opp. Det blir så mye annsvar og måtte klare det alene. Og det må man visst..

Annonse

neelie (ferri)

Men du? Hvor bor du?

Du trenger ikke være ensom, det er mange mange her som bryr seg om deg.

Oslo. Men kanskje det jeg prøvde og si var at det føltes urettferdig når bare enkelte får hjelp. Også blir det blåst opp som en sensasjon at han var 1 år i "isolasjon" og folk tror det var noe helt unikt.. Er det det?

Jo, ingen bryr seg om meg, sånn er det bare.

neelie (ferri)

Oslo. Men kanskje det jeg prøvde og si var at det føltes urettferdig når bare enkelte får hjelp. Også blir det blåst opp som en sensasjon at han var 1 år i "isolasjon" og folk tror det var noe helt unikt.. Er det det?

Ingen jeg kjenner i real life i allefall.

Det er ikke helt unikt, men det er positivt at man setter fokus på det, synes du ikke?

Hvilken hjelp ønsker du deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...