Gå til innhold

Mistet futten pga medisiner?

Anbefalte innlegg

neelie (ferri)

Kanskje det bare er depresjon, eller kan det komme av medisinene? Bruker tolvon og cipralex.

Følt meg ganske tom en stund nå. Er det en bivirkning av medisinene, at man blir litt ehm..tam?

Jeg er mere stabil nå tror jeg etter at jeg startet og ta dem. Dalene er ikke så dype lenger kanskje. Men så har jeg ikke så mange høyder heller? Føles litt sånn ut..

Iblandt så føler jeg ekstrem sinne dog, og frustrasjon... Lyst til og knuse speil iblandt. Har ikke vært så mye sint når jeg tenker tilbake nå egentlig. Det er litt nytt. Det kan ha en sammenheng?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292874-mistet-futten-pga-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skipohoi

Jeg tror du opplever virkningen av medisinene og bivirkningene. Og oppleve og føle seg "flat i følelseslivet" er vel noe av det disse medikamentene er ment og gjøre.

Aggresjon og sinne er en bivirkning noen vil kjenne seg godt igjen i ved bruk av enkelte av disse preparatene selv om jeg ikke har medisinkunnskap nok til og si om det gjelder de du bruker.

Selv har jeg opplevd det samme som deg både ved bruk av Seroxat og Zoloft - så det du beskiver her er som om jeg skulle beskrevet meg selv under medisinbruken

Annonse

neelie (ferri)

Jeg tror du opplever virkningen av medisinene og bivirkningene. Og oppleve og føle seg "flat i følelseslivet" er vel noe av det disse medikamentene er ment og gjøre.

Aggresjon og sinne er en bivirkning noen vil kjenne seg godt igjen i ved bruk av enkelte av disse preparatene selv om jeg ikke har medisinkunnskap nok til og si om det gjelder de du bruker.

Selv har jeg opplevd det samme som deg både ved bruk av Seroxat og Zoloft - så det du beskiver her er som om jeg skulle beskrevet meg selv under medisinbruken

flat i følelseslivet, synes jeg stemmer med megselv ja..

Takk for innspillet kjære :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...