Gå til innhold

Nytt nick,-noen som har forslag

Anbefalte innlegg

Gjest Høstløvet
Skrevet

Liker å skifte med årstidene, og høsten er vel snart forbi nå. Elsker jul og vinter, så dette er en lysere tid for meg:-)

Gjest Høstløvet
Skrevet

Vinternarsissisten passer bra.

Glemte å si at svar fra deg ikke er ønsket.

Gjest Angela25
Skrevet

Hva med felizidades? Det er spansk, og betyr aa gi lykke- oenskninger til noen som har bursdag, eller at det snart er jul.

God jul kan ogsaa vaere "feliz navidad".

:-)

Skrevet

Du kan jo finne ditt hobbitnavn eller alvenavn?

Hvis ikke så synes jeg at snøkrystall er fint :)

Gjest BipolarII...jeg visst
Skrevet

Adventus?

Synes snøkrystallen var fint:)

Skrevet

Vinternarsissisten passer bra.

Foreslo å ikke svare deg, men tenkte jeg kunne være hyggelig og lære deg noe nytt i dag!

Ser du liker å bruke ordet 'narsissist', men mistenker deg for å ha dårlig kunnskap om denne typen personlighetsforstyrrelse. Visste du for eksempel av et av trekkene er følgende:

- "Devoid of empathy. Is unable or unwilling to identify with, acknowledge, or accept the feelings, needs, preferences, priorities, and choices of others."

Gjest fnugget
Skrevet

Nå er det gjort:-)

Nydelig nick. Synes å huske at jeg har sagt det før ja :-)

hilsen snøfnugget

Gjest Isflaket
Skrevet

Nå er det gjort:-)

Snøkrystallen blir for vent, sjørt og vakkert.. Det blir liksom ikke helt meg.. Har nok litt vanskelig for å ta avgjørelser for tiden..

Nå blir det Isflaket:-)

Skrevet

Snøkrystallen blir for vent, sjørt og vakkert.. Det blir liksom ikke helt meg.. Har nok litt vanskelig for å ta avgjørelser for tiden..

Nå blir det Isflaket:-)

Se det - da endte du jo opp med mange millioner krystaller! ;-)

Gjest Isflaket
Skrevet

Se det - da endte du jo opp med mange millioner krystaller! ;-)

Passer bedre på me det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...