Gjest Høstløvet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Liker å skifte med årstidene, og høsten er vel snart forbi nå. Elsker jul og vinter, så dette er en lysere tid for meg:-) 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Vinternarsissisten passer bra. Glemte å si at svar fra deg ikke er ønsket. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Snowflake Snowflake var fint:-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hva med felizidades? Det er spansk, og betyr aa gi lykke- oenskninger til noen som har bursdag, eller at det snart er jul. God jul kan ogsaa vaere "feliz navidad". :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Du kan jo finne ditt hobbitnavn eller alvenavn? Hvis ikke så synes jeg at snøkrystall er fint 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 http://www.chriswetherell.com/hobbit/ 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Adventus? Synes snøkrystallen var fint:) 0 Siter
Mikkaela_rev Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Vinternarsissisten passer bra. Foreslo å ikke svare deg, men tenkte jeg kunne være hyggelig og lære deg noe nytt i dag! Ser du liker å bruke ordet 'narsissist', men mistenker deg for å ha dårlig kunnskap om denne typen personlighetsforstyrrelse. Visste du for eksempel av et av trekkene er følgende: - "Devoid of empathy. Is unable or unwilling to identify with, acknowledge, or accept the feelings, needs, preferences, priorities, and choices of others." 0 Siter
Mikkaela_rev Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Snøkrystallen Det var fint :-) 0 Siter
Mikkaela_rev Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg fant en side til deg som kan være til inspirasjon: http://folk.ntnu.no/ivarse/snjoord.html Snøkrystallen var veldig bra, ellers synes jeg snøskyen, snøballen og snøengelen kunne vært fine altenativer :-) 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Nå er det gjort:-) Nydelig nick. Synes å huske at jeg har sagt det før ja :-) hilsen snøfnugget 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Nå er det gjort:-) Snøkrystallen blir for vent, sjørt og vakkert.. Det blir liksom ikke helt meg.. Har nok litt vanskelig for å ta avgjørelser for tiden.. Nå blir det Isflaket:-) 0 Siter
Mikkaela_rev Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Snøkrystallen blir for vent, sjørt og vakkert.. Det blir liksom ikke helt meg.. Har nok litt vanskelig for å ta avgjørelser for tiden.. Nå blir det Isflaket:-) Se det - da endte du jo opp med mange millioner krystaller! ;-) 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Se det - da endte du jo opp med mange millioner krystaller! ;-) Passer bedre på me det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.