Gå til innhold

hovne mandler m/sort/hvitt belegg, sår hals, nakkesmerter og hodepine.

Gjest 17år.Jente

Anbefalte innlegg

Gjest 17år.Jente

Det begynner med litt vondt i halsen, og så begynner mandlene å hovne opp og tilslutt legger det seg et hvitt og sort/grått belegg på mandlene. Når jeg snyter meg er det som kommer ut lys rosa. Jeg har vondt i nakken og ryggen hovedsaklig men også resten av kroppen, og har en hodepine som smertestillene ikke hjelper på (lysskyhet i tillegg). Jeg kaster også opp maten jeg spiser, og detgjør vondt å svelge og drikke vann for eks. Dette er 3 gang i år at jeg har hatt de samme symptomene, og det går vanligvis over på en uke, men jeg begynner å bli lei av å være syk. Ellers har jeg generellt dårlig allmenntilstand, og blir veldig fort sliten. Hadde også mykoplasma (?) for tre år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...