Gå til innhold

Har dere noen kjappe råd? Haster!!!

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

Min far kommer innom meg om ikke så lenge. Har allerede vondt i magen og gruer meg. Kan ikke si til han at det ikke passer heller, for det var noe praktisk han skulle ordne.

Gruer meg så jeg føler meg helt syk, helt satt ut. Det er en traume hver gang, for jeg gruer meg like mye. Han kan være veldig skiftende, han kan være frekk og han kan kritiskere meg eller komme med utbrudd, anklager.

Hva gjør jeg for å takle dette så ikke kvelden blir et eneste stor helvete?

takker for råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293053-har-dere-noen-kjappe-r%C3%A5d-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Aner ikke, lille venn, men begynn med å puste riktig. Helt ned til magen!

"Hva er det verste som kan skje?" Må du tenke nå, at han sårer meg, svarer du deg selv. Hva så! Det har han gjort før og jeg lever på tross av det...! Tenker du!

Jeg tenker, hvorfor må du ta imot han om du ikke ønsker det?

Gjest fnugget

Du går deg en tur mens han er der og ordner det som skulle ordnes. Frisk luft er fint. Du haster ut av døra idet han ankommer, med et litt anpustent "Jeg skal møte ei venninne og er litt seint ute!"

;)

Tusen takk for alle gode råd jeg fikk :-)

Jeg sier bare nå: Puuuuh.....

Endelig er det overstått.

Fikk en vennine til å ringe meg, så jeg latet som det var en viktig telefon og gikk inn på soverommet for å prate ;-) Og den samtalen varte leeeenge....Da faren min gikk, så sa han "jammen ikke mye jeg så til deg", men da kunne jeg bare svare at jeg fikk en svært viktig telefon og det så han ut til å godta. Er så glad og letta over det gikk greit!!!!! :-)

klem fra

Annonse

Fikk en vennine til å ringe meg, så jeg latet som det var en viktig telefon og gikk inn på soverommet for å prate ;-) Og den samtalen varte leeeenge....Da faren min gikk, så sa han "jammen ikke mye jeg så til deg", men da kunne jeg bare svare at jeg fikk en svært viktig telefon og det så han ut til å godta. Er så glad og letta over det gikk greit!!!!! :-)

klem fra

Flott! :)

Gjest Isflaket

klem fra

Så godt å høre:-)

Hvor har det blitt av snøen i nicket ditt?

Gjest Isflaket

Nei, klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal hete snøfnugget eller bare fnugget. Men har ikke endra nick ennå da..er bare så rart :)

Snøkrystallen varte bare en natt.. Det kjentes så feil for meg. Jeg er litt mer bulldoser enn en krystall:-)

Annonse

Nei, klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal hete snøfnugget eller bare fnugget. Men har ikke endra nick ennå da..er bare så rart :)

Synes du skal bli hetende fnugget - eller fnugg. Det funker hele året, ikke bare om vinteren:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...