ringerikskringla Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 min kjære stedatter blir 18 år om 14 dager men hva i all verden skal jeg finne på..vil gjerne kjøpe noe som hun vil huske og ha lenge.. selv ønsker hun seg bare penger.. er glad for og få litt forslag fra dere. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hva med et stort smykkeskrin? Jeg kjøpte et til meg selv her en dag som rommer langt mer enn mine tidligere smykkeskrin. Det var til og med noen miniknagger hvor jeg kan henge smykker. Utenom det kan du kjøpe smykke eller noe annet hos gullsmeden. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Et smykke eller en ring. Ta henne med til en gullsmed og la henne velge ut noe selv? Et maleri? En designdings? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1196890513' post='3740489] Et smykke eller en ring. Ta henne med til en gullsmed og la henne velge ut noe selv? Et maleri? En designdings? *Hehe* Jeg tror den ungen har masse smykker fra før, men jeg kjenner jo Ringerikskringla da... ;o) Smykker er neppe et alternativ for å si det sånn. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 *Hehe* Jeg tror den ungen har masse smykker fra før, men jeg kjenner jo Ringerikskringla da... ;o) Smykker er neppe et alternativ for å si det sånn. Ok, det noen har for mye av, har andre for lite av... *snurt* 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1196890513' post='3740489] Et smykke eller en ring. Ta henne med til en gullsmed og la henne velge ut noe selv? Et maleri? En designdings? hennes pappa er gullsmed men kanskje ett fint smykkeskrin og ett spesielt smykke er noe-.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 hennes pappa er gullsmed men kanskje ett fint smykkeskrin og ett spesielt smykke er noe-.... Et skikkelig smykkeskrin høres ut som en flott gave synes jeg! ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hva med sløyfe rundt en bil da? Det er vel typiskt amerikansk Dere kunne leid inn en stilig bil som kjørte henne til restaurant? Der sitter dere å smiler med en stor pakke midt på bordet. I pakken ligger det........................et gavekort på hennes beste shoppested og en nydelig kakespade fra butikken deres. Med inngravert hilsen på 18års dagen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hva med sløyfe rundt en bil da? Det er vel typiskt amerikansk Dere kunne leid inn en stilig bil som kjørte henne til restaurant? Der sitter dere å smiler med en stor pakke midt på bordet. I pakken ligger det........................et gavekort på hennes beste shoppested og en nydelig kakespade fra butikken deres. Med inngravert hilsen på 18års dagen. *LOL* Din tv-slave! ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1196891631' post='3740547] *LOL* Din tv-slave! ;o) åysann, der tok du meg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hva med en bil? ) Neida.. En fin gullring med diamant? Gullsmykke? Jeg fikk gullring med diamant av besteforeldrene mine til min konfirmasjon for 9 år siden. Har brukt den hver dag siden da, og kommer alltid til å ha den. Så det er noe som varer lenge hvertfall. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hva med en bil? ) Neida.. En fin gullring med diamant? Gullsmykke? Jeg fikk gullring med diamant av besteforeldrene mine til min konfirmasjon for 9 år siden. Har brukt den hver dag siden da, og kommer alltid til å ha den. Så det er noe som varer lenge hvertfall. Jeg fikk velge et keramikksett (6 tallerkner, 6 koper og 6 skåler) som jeg fikk av foreldrene mine til 18 årsdagen. Har det ennå og er veldig glad i det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.