Gå til innhold

18 års gave

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

min kjære stedatter blir 18 år om 14 dager men hva i all verden skal jeg finne på..vil gjerne kjøpe noe som hun vil huske og ha lenge..

selv ønsker hun seg bare penger..

er glad for og få litt forslag fra dere.

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Hva med et stort smykkeskrin? Jeg kjøpte et til meg selv her en dag som rommer langt mer enn mine tidligere smykkeskrin. Det var til og med noen miniknagger hvor jeg kan henge smykker.

Utenom det kan du kjøpe smykke eller noe annet hos gullsmeden.

Skrevet

Et smykke eller en ring. Ta henne med til en gullsmed og la henne velge ut noe selv?

Et maleri?

En designdings?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196890513' post='3740489]

Et smykke eller en ring. Ta henne med til en gullsmed og la henne velge ut noe selv?

Et maleri?

En designdings?

*Hehe* Jeg tror den ungen har masse smykker fra før, men jeg kjenner jo Ringerikskringla da... ;o) Smykker er neppe et alternativ for å si det sånn.

Skrevet

*Hehe* Jeg tror den ungen har masse smykker fra før, men jeg kjenner jo Ringerikskringla da... ;o) Smykker er neppe et alternativ for å si det sånn.

Ok, det noen har for mye av, har andre for lite av... *snurt*

ringerikskringla
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196890513' post='3740489]

Et maleri?

En designdings?

hennes pappa er gullsmed men kanskje ett fint smykkeskrin og ett spesielt smykke er noe-....

Annonse

Skrevet

hennes pappa er gullsmed men kanskje ett fint smykkeskrin og ett spesielt smykke er noe-....

Et skikkelig smykkeskrin høres ut som en flott gave synes jeg! :o)

Skrevet

Hva med sløyfe rundt en bil da? ;) Det er vel typiskt amerikansk :)

Dere kunne leid inn en stilig bil som kjørte henne til restaurant? Der sitter dere å smiler med en stor pakke midt på bordet. I pakken ligger det........................et gavekort på hennes beste shoppested og en nydelig kakespade fra butikken deres. Med inngravert hilsen på 18års dagen. :)

Skrevet

Hva med sløyfe rundt en bil da? ;) Det er vel typiskt amerikansk :)

Dere kunne leid inn en stilig bil som kjørte henne til restaurant? Der sitter dere å smiler med en stor pakke midt på bordet. I pakken ligger det........................et gavekort på hennes beste shoppested og en nydelig kakespade fra butikken deres. Med inngravert hilsen på 18års dagen. :)

*LOL* Din tv-slave! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196891631' post='3740547]

*LOL* Din tv-slave! ;o)

åysann, der tok du meg :)

candyqueen_83
Skrevet

Hva med en bil? :o) Neida.. En fin gullring med diamant? Gullsmykke?

Jeg fikk gullring med diamant av besteforeldrene mine til min konfirmasjon for 9 år siden. Har brukt den hver dag siden da, og kommer alltid til å ha den. Så det er noe som varer lenge hvertfall.

Skrevet

Hva med en bil? :o) Neida.. En fin gullring med diamant? Gullsmykke?

Jeg fikk gullring med diamant av besteforeldrene mine til min konfirmasjon for 9 år siden. Har brukt den hver dag siden da, og kommer alltid til å ha den. Så det er noe som varer lenge hvertfall.

Jeg fikk velge et keramikksett (6 tallerkner, 6 koper og 6 skåler) som jeg fikk av foreldrene mine til 18 årsdagen. Har det ennå og er veldig glad i det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...