Gå til innhold

Kveldens Idol


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • AneM1365380603

    33

  • Lillemus

    19

  • trultis

    14

Mest aktive i denne tråden

Glenn var kjempeflin, og det var Åste også - er ørlite hakk bak han.

De beviste virkelig i kveld at de gamle er eldst, for jeg synes det var klasseforskjell ned til de to yngste. Duetten deres var også av stor klasse!!

Kim Rune: Fikk nesten litt sånn Runar Sørgård-gospelprest-vibber. Når man er vant til å høre Jussi Bjørling, ble dette altfor pop-preget. Og legg til litt for nasal/knirkende stemme i dag, synes jeg ikke dette noe som fikk meg til å skli av setet akkurat....

Bjørn Johan - synger jo bra, men enig med deommeren som sa at det ble litt vel slentrende.

De to unges duett var litt småmasete, og faktisk litt småsurt på et par punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Glenn var kjempeflin, og det var Åste også - er ørlite hakk bak han.

De beviste virkelig i kveld at de gamle er eldst, for jeg synes det var klasseforskjell ned til de to yngste. Duetten deres var også av stor klasse!!

Kim Rune: Fikk nesten litt sånn Runar Sørgård-gospelprest-vibber. Når man er vant til å høre Jussi Bjørling, ble dette altfor pop-preget. Og legg til litt for nasal/knirkende stemme i dag, synes jeg ikke dette noe som fikk meg til å skli av setet akkurat....

Bjørn Johan - synger jo bra, men enig med deommeren som sa at det ble litt vel slentrende.

De to unges duett var litt småmasete, og faktisk litt småsurt på et par punkter.

Jeg synes Glenn har blitt bare bedre og bedre. Opprinnelig var jeg fan av Kim Rune, men her for noen uker siden oppdaget jeg Glenn. Åste synes jeg har vært god hele veien, men hun klarer ikke å engasjere meg på samme måten som Glenn.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Glenn har blitt bare bedre og bedre. Opprinnelig var jeg fan av Kim Rune, men her for noen uker siden oppdaget jeg Glenn. Åste synes jeg har vært god hele veien, men hun klarer ikke å engasjere meg på samme måten som Glenn.:)

Åstes problem er vel at hun har vært så bunnsolid hele tiden, så hun har ikke så mye å 'gå på' utviklingsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Jeg synes Glenn har blitt bare bedre og bedre. Opprinnelig var jeg fan av Kim Rune, men her for noen uker siden oppdaget jeg Glenn. Åste synes jeg har vært god hele veien, men hun klarer ikke å engasjere meg på samme måten som Glenn.:)

Du høres nesten litt forelska ut ;-) Ihvertfal betatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Du høres nesten litt forelska ut ;-) Ihvertfal betatt!

Betatt og betatt.. Men jeg liker han litt da :) For meg er det jo ikke så mye annet å se på sånn sett i Idol. De andre blir guttunger.. Glenn er flink også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Kim Rune!!! Og jeg stiller med i kø sammen med Girasol for å kjøpe juleplata hans når den kommer! :o)))

Yeiii :) Håper det blir release i Trondheim! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skikkkeligfanjeg;;

Ja, ikveld var Glenn virkelig på hugget, jeg håper at han og Kim Rune står i finalen- i kveld må da Åste gå ut.. hun er et langt gjesp for meg, selv om hun kan synge er og blir hun veldig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeiii :) Håper det blir release i Trondheim! ;-)

Og da skal vi definitivt ikke be Benedicte Adrian! Hva f*** er det den dama har imot Kim Rune?! Holdt på le meg fordervet over Jan Fredrik Karlsens kommentar om hun gikk på feil medisin i dag! *Hahahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Og da skal vi definitivt ikke be Benedicte Adrian! Hva f*** er det den dama har imot Kim Rune?! Holdt på le meg fordervet over Jan Fredrik Karlsens kommentar om hun gikk på feil medisin i dag! *Hahahaha*

Det var sterke ord til henne å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da skal vi definitivt ikke be Benedicte Adrian! Hva f*** er det den dama har imot Kim Rune?! Holdt på le meg fordervet over Jan Fredrik Karlsens kommentar om hun gikk på feil medisin i dag! *Hahahaha*

Ja den syntes jeg var god :))

Kim Rune er og blir best!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rangering:

1. Glenn

2. Åste

3. Kim Rune

4. Bjørn Johan

Bjørn Johan har jeg aldri brydd meg om, han har aldri engasjert meg, det eneste han har fått meg til er å lure på hva i huleste han gjør der. Jeg hadde Kim Rune som favoritt frem til idag, men i dag falt han skikkelig igjennom for min del. Han har ikke akkurat operastemmen til den julesangen, og den duetten var bare bråkete og uengasjerende. Glenn var helt rå i dag, det samme var Åste. Fikk øynene opp for Åste i dag, Glenn har jeg hatt i øyekroken en liten stund, men i dag havnet han på toppen av min liste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikveld var Glenn virkelig på hugget, jeg håper at han og Kim Rune står i finalen- i kveld må da Åste gå ut.. hun er et langt gjesp for meg, selv om hun kan synge er og blir hun veldig kjedelig.

Helt enig i at de 2 skal til finalen :-) Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem av dem som bør vinne.....Glenn er dyktig og erfaren (og kjempekjekk :-)), mens Kim-Rune er ung og talentfull, og alldeles skjønn :-)

Åste bør ut i kveld. Bjørn Johan engasjerer meg ikke i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...