Gå til innhold

Kveldens Idol


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • AneM1365380603

    33

  • Lillemus

    19

  • trultis

    14

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Min rangering:

1. Glenn

2. Åste

3. Kim Rune

4. Bjørn Johan

Bjørn Johan har jeg aldri brydd meg om, han har aldri engasjert meg, det eneste han har fått meg til er å lure på hva i huleste han gjør der. Jeg hadde Kim Rune som favoritt frem til idag, men i dag falt han skikkelig igjennom for min del. Han har ikke akkurat operastemmen til den julesangen, og den duetten var bare bråkete og uengasjerende. Glenn var helt rå i dag, det samme var Åste. Fikk øynene opp for Åste i dag, Glenn har jeg hatt i øyekroken en liten stund, men i dag havnet han på toppen av min liste!!

Har du stemt? Hehe. Jeg stemte på Glenn, og datteren min stemte på Bjørn Johan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Det var sterke ord til henne å være.

Ja, veldig merkelig at det var ho som kom med så sterke uttalelser! Er liksom ikke hennes rolle tradisjonellt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skulle ikke hatt på meg den småblomstrede skkorta mi... jeg er ikke veldig fotogen i den!...

Trodde du var henne i hvitt jeg, og at hun til høyre kanskje var tanta di, men der tok jeg altså feil;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du stemt? Hehe. Jeg stemte på Glenn, og datteren min stemte på Bjørn Johan.

Da må jeg stemme på alle unntatt Bjørn Johan for at de andre skal få mer enn han sånn at han ryker ut, hehe, det er det jeg ønsker nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Min rangering:

1. Glenn

2. Åste

3. Kim Rune

4. Bjørn Johan

Bjørn Johan har jeg aldri brydd meg om, han har aldri engasjert meg, det eneste han har fått meg til er å lure på hva i huleste han gjør der. Jeg hadde Kim Rune som favoritt frem til idag, men i dag falt han skikkelig igjennom for min del. Han har ikke akkurat operastemmen til den julesangen, og den duetten var bare bråkete og uengasjerende. Glenn var helt rå i dag, det samme var Åste. Fikk øynene opp for Åste i dag, Glenn har jeg hatt i øyekroken en liten stund, men i dag havnet han på toppen av min liste!!

Min rangering er: 1.Kim Rune. 2.Bjørn Johan. 3.Åste. 4.Glenn. Glenn har aldri gitt meg noen opplevelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest girasol

Trodde du var henne i hvitt jeg, og at hun til høyre kanskje var tanta di, men der tok jeg altså feil;-)

Nei ho i hvitt er mora mi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skikkeligfanjeg:-)-

Men er det ikke helt utrolig at en kjedelig Beatles låt (ikke misforstå, Beatles har mye fint) som Help kan være så uendelig nydelig med en annen tone ?? husker første gang jeg hørte den i kveldens versjon - jeg fikk gåsehud og tårer i øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Da må jeg stemme på alle unntatt Bjørn Johan for at de andre skal få mer enn han sånn at han ryker ut, hehe, det er det jeg ønsker nemlig.

Det blir jo helt feil å tenke sånn da ;) Det kan jo hende Glenn ryker pga at de andre fikk trultis sine stemmer. Eller jeg får spørre.. Hva ønsker du mest? At Glenn er med neste fredag eller at Bjørn Johan ryker i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skulle ikke hatt på meg den småblomstrede skkorta mi... jeg er ikke veldig fotogen i den!...

Og striper får meg altså til å se skikkelig bred ut, uff at du ikke sa det til meg så jeg kunne tatt på meg noe annet! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Ikke i dag engang?

Nei faktisk ikke... men i dag synes jeg det kun var Kim Rune som sang til frysninger! De andre blei veldig kommerse og kunne vært hvem som helst på radioen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo helt feil å tenke sånn da ;) Det kan jo hende Glenn ryker pga at de andre fikk trultis sine stemmer. Eller jeg får spørre.. Hva ønsker du mest? At Glenn er med neste fredag eller at Bjørn Johan ryker i dag?

Jeg ønsker vel aller mest at Glenn går videre. Da får jeg stemme 50% på Glenn og 25% på de to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk ikke... men i dag synes jeg det kun var Kim Rune som sang til frysninger! De andre blei veldig kommerse og kunne vært hvem som helst på radioen liksom...

Jeg også fikk frysninger av Kim Rune i dag, men det var ikke fordi jeg synes det var vakkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Og striper får meg altså til å se skikkelig bred ut, uff at du ikke sa det til meg så jeg kunne tatt på meg noe annet! ;o)

Nei vi har nok ikke hengt nok i lag til at jeg har fått ymtet frampå om det noe litt, ehem, sårbare temaet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk ikke... men i dag synes jeg det kun var Kim Rune som sang til frysninger! De andre blei veldig kommerse og kunne vært hvem som helst på radioen liksom...

Og han var jo den eneste som sang en ordentlig julesang da! :o) Jeg er svak for den unggutten gitt - det innrømmer jeg gjerne. :o) Han er jo knallsøt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nei vi har nok ikke hengt nok i lag til at jeg har fått ymtet frampå om det noe litt, ehem, sårbare temaet der...

Jeg trodde dere var litt yngre da, men... Selv Kim Rune ser gammel ut på det bildet. Kanskje jeg bør skaffe meg briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi har nok ikke hengt nok i lag til at jeg har fått ymtet frampå om det noe litt, ehem, sårbare temaet der...

*Ler så tårene triller*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...