Gå til innhold

Kveldens Idol


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Og sikkert også at hun ser ung ut. Min gutt har hvert år han har fulgt med på Idol alltid hatt som favoritt en som oppfyller begge disse kriteriene:

* Gutt

* Ser ung ut

;-)

Som datteren min som har valgt seg ut en jente som er ung og søt. Talent spiller visst mindre rolle ;) Jeg husker hun var helt galen etter Sandra Lyng Haugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • AneM1365380603

    33

  • Lillemus

    19

  • trultis

    14

Mest aktive i denne tråden

Som datteren min som har valgt seg ut en jente som er ung og søt. Talent spiller visst mindre rolle ;) Jeg husker hun var helt galen etter Sandra Lyng Haugen.

Ja, talentet ikke så viktig her i gården heller;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Kurt var vel heller ikke noen fjortismagnet, men han vant jo så det suste han.

Det beviser at det ikke bare er fjortiser som ser på Idol, og at mange av dem stemmer på den som har talent også. Uff, de blir jo framstilt som dumme ,hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg nett på Idiol, siste 20 sekund (med rulletekst) da var det ei lys (litt kraftig) ei som sang, og det stod 3 personer i bakgrunnen.

Ho eg såg programmet i lag med sa att da hadde ho lyse (i rød kjole) vunnet hele driten, stemmer ikkje det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg nett på Idiol, siste 20 sekund (med rulletekst) da var det ei lys (litt kraftig) ei som sang, og det stod 3 personer i bakgrunnen.

Ho eg såg programmet i lag med sa att da hadde ho lyse (i rød kjole) vunnet hele driten, stemmer ikkje det da?

*Flirfer* Hun som sang gikk ut i kveld gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Eg såg nett på Idiol, siste 20 sekund (med rulletekst) da var det ei lys (litt kraftig) ei som sang, og det stod 3 personer i bakgrunnen.

Ho eg såg programmet i lag med sa att da hadde ho lyse (i rød kjole) vunnet hele driten, stemmer ikkje det da?

Hmm.. Tror interessen din er litt for laber til at jeg gidder å fortelle nett hva som skjedde ;)

Det du så var rett, men du trakk feil konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flirer* skulle det stå. :o) Enten kødder du eller så har du virkelig ikke peiling på Idol.

Men hvis man bare har sett bittelitt de forrige årene og ikke i år, så har man jo ikke fått med seg årets 'nyhet', altså at den utstemte skal synge.

Slår man på Tv først da kan det jo jammen meg se ut som om det er vinneren som traller i vei...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man bare har sett bittelitt de forrige årene og ikke i år, så har man jo ikke fått med seg årets 'nyhet', altså at den utstemte skal synge.

Slår man på Tv først da kan det jo jammen meg se ut som om det er vinneren som traller i vei...;-)

Jaddajaddajadda. Må bare terge Geir litt, han tåler såpass. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Han er så påtatt. Så innmari Jan Werner/Jurt/Josh Groban... og altfor nasal.

Trist at Åste gikk ut. Hun var best, men sang virkelig ikke bra i dag.

Nei FY! :( Han er det motsatte av Jan Werner! Han er rock'n roll, ikke opera! Og derfor var o'helga natt viduenderlig å høre på! Han gjør sangene til sine egne og kopierer ikke!

*på krigsstien*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Tror interessen din er litt for laber til at jeg gidder å fortelle nett hva som skjedde ;)

Det du så var rett, men du trakk feil konklusjon.

''Det du så var rett, men du trakk feil konklusjon.''

Det var ikkje _eg_ som trakk den konklusjonen, men det virka jo veldig logisk i og med at at de i bakgrunnen stod å "småfurta" mens alle klappa og ho i den røde sang, mens de viste tilbakeblikk fra hennes karriere i Idol mm.

Men, du har rett i at eg ikkje er så voldsomt engasjert, men eg blei litt nyskjerrig for eg har sett ett Idol program (i år) og da rauk ho "i den røde" ut to ganger, og da var eg ganske sjokkert over kompetansen (eller mangel på kompetanse) hos to-tre av dommerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Men hvis man bare har sett bittelitt de forrige årene og ikke i år, så har man jo ikke fått med seg årets 'nyhet', altså at den utstemte skal synge.

Slår man på Tv først da kan det jo jammen meg se ut som om det er vinneren som traller i vei...;-)

Jeg ble litt paff første gangen den utstemte skulle synge. Jeg så og hørte for meg gråtkvalt sang og nedbrutt person. Flere av dem har jo grått når de ryker ut tidligere år, men det ser ut til at de klarer å mobilisere seg kraftig når de skal opptre en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Det du så var rett, men du trakk feil konklusjon.''

Det var ikkje _eg_ som trakk den konklusjonen, men det virka jo veldig logisk i og med at at de i bakgrunnen stod å "småfurta" mens alle klappa og ho i den røde sang, mens de viste tilbakeblikk fra hennes karriere i Idol mm.

Men, du har rett i at eg ikkje er så voldsomt engasjert, men eg blei litt nyskjerrig for eg har sett ett Idol program (i år) og da rauk ho "i den røde" ut to ganger, og da var eg ganske sjokkert over kompetansen (eller mangel på kompetanse) hos to-tre av dommerne!

Du har egentlig rett i det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt paff første gangen den utstemte skulle synge. Jeg så og hørte for meg gråtkvalt sang og nedbrutt person. Flere av dem har jo grått når de ryker ut tidligere år, men det ser ut til at de klarer å mobilisere seg kraftig når de skal opptre en gang til.

Ja. Men det er slik de gjør det på American Idol, og jeg synes årets norske Idol er mye mer lik den enn i tidligere år. Blant annet opplegget når de som gikk til semifinalene ble utvalgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...