Gå til innhold

Kveldens Idol


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

Opprinnelig var Kim Rune min favoritt. De siste ukene har jeg fått mer og mer sans for Bjørn johan - han er jo helt nydelig, og synger sååååå fint!

I kveld fikk jeg bare hørt Bjørn Johan og Glenn. Synes begge sang fint - men jeg heier på Bjørn Johan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • AneM1365380603

    33

  • Lillemus

    19

  • trultis

    14

Mest aktive i denne tråden

Ja i dag likte jeg glenn best og det hadde vært gøy om han vant til slutt. I dag har jeg ikke stemt, det sluttet jeg med da Linnea røyk ut............ Men det kan være jeg stemmer i finalen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

jeg synes glenn var best. så kommer kim rune, bjørn johan og åste til slutt.. hun er bare kjedelig å høre på..

Kvinnen i meg holder med Glenn, mammaen i meg holder med Kim Rune :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja i dag likte jeg glenn best og det hadde vært gøy om han vant til slutt. I dag har jeg ikke stemt, det sluttet jeg med da Linnea røyk ut............ Men det kan være jeg stemmer i finalen da :)

Jeg har stemt på Glenn fra den dagen han gikk berserk på scenen. Det var vel gangen før han sang en A-ha-låt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja i dag likte jeg glenn best og det hadde vært gøy om han vant til slutt. I dag har jeg ikke stemt, det sluttet jeg med da Linnea røyk ut............ Men det kan være jeg stemmer i finalen da :)

jeg stemmer ikke. er ikke såå interessert i idol at jeg gidder det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dagen kommet. Jeg er drittlei av Idol! Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner. Neste år må de arrangere nakenidol eller noe for å beholde meg som seer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag likte jeg glenn best og det hadde vært gøy om han vant til slutt. I dag har jeg ikke stemt, det sluttet jeg med da Linnea røyk ut............ Men det kan være jeg stemmer i finalen da :)

Jeg har sendt en stemme på Kim Rune hver gang de siste 4 gangene tror jeg. :o) I dag ville poden også stemme fra en mobil de pleier å låne av meg (kontantkort) og da fikk han det hvis han stemte på Kim Rune. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stemt på Glenn fra den dagen han gikk berserk på scenen. Det var vel gangen før han sang en A-ha-låt.

Han virker å være ein likandes kar. Ikke kjepphøy liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nå har dagen kommet. Jeg er drittlei av Idol! Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner. Neste år må de arrangere nakenidol eller noe for å beholde meg som seer.

Hva skulle de konkurrere om da ?-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt en stemme på Kim Rune hver gang de siste 4 gangene tror jeg. :o) I dag ville poden også stemme fra en mobil de pleier å låne av meg (kontantkort) og da fikk han det hvis han stemte på Kim Rune. ;o)

ok ," men stem på kim rune da" hehe, gøy med mobil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde dere var litt yngre da, men... Selv Kim Rune ser gammel ut på det bildet. Kanskje jeg bør skaffe meg briller.

Mulige løsninger på at Kim Rune er så tynn i hyssingen på det bildet:

A. Han har hatt et uheldig besøk hos frisøren.

B. Han har tatt feil medisin.

C. Det har tatt lengre tid enn ventet før han slo igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da skal vi definitivt ikke be Benedicte Adrian! Hva f*** er det den dama har imot Kim Rune?! Holdt på le meg fordervet over Jan Fredrik Karlsens kommentar om hun gikk på feil medisin i dag! *Hahahaha*

Men ho har gått fra å være snill snill til tøffsnilltøff liksom både med det hun sier og utseendet de siste ukene. Oppmerksomhetsbehov kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt en stemme på Kim Rune hver gang de siste 4 gangene tror jeg. :o) I dag ville poden også stemme fra en mobil de pleier å låne av meg (kontantkort) og da fikk han det hvis han stemte på Kim Rune. ;o)

Den skal tidlig bestikkes som god kommunepolitiker skal bli? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Mulige løsninger på at Kim Rune er så tynn i hyssingen på det bildet:

A. Han har hatt et uheldig besøk hos frisøren.

B. Han har tatt feil medisin.

C. Det har tatt lengre tid enn ventet før han slo igjennom.

Det var den medisinen, ja ;) Må ha vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal tidlig bestikkes som god kommunepolitiker skal bli? ;-)

Med hans økonomiske sans er jeg redd det vil bli en trang kommuneøkonomi og ei feit kommunekasse som aldri vil bli rørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Synge naken?

Men hva er poenget med å være naken? Mest seervennlige dott eller beste vibrator..? i stemmen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...