Gå til innhold

Kveldens Idol


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Ja men det er et futuristisk bilde! Håper ikke det betyr at det er 30 år til Kim Runes juleplate kommer! *redd!!*

Jeg tipper du og Lillemus kan stille dere i kø til neste år. Slæpp åff

Jeg registrerte at hun valgte å stille seg bak deg. Tydelig at du nyter stor respekt hos henne, he he.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    36

  • AneM1365380603

    33

  • Lillemus

    19

  • trultis

    14

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Heldigvis! :-D Håper han vinner, men spørs på hva fjortisjentene stemmer, da;-)

Jeg tror ikke fjortisene stemmer på Kim Rune, de stemmer på Bjørn Johan. Utseendet teller mest hos dem. Jeg hadde en gjeng med 12-åringer her for noen uker siden. Alle sammen skreik og ropte på Linnea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du og Lillemus kan stille dere i kø til neste år. Slæpp åff

Jeg registrerte at hun valgte å stille seg bak deg. Tydelig at du nyter stor respekt hos henne, he he.:)

Man sniker ikke i køen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hihi* Er det meg du kaller fjortisjente?

Følte du deg truffet? ;-)

Jeg tror forøvrig ikke fjortisjentene stemmer på han først og fremst, men kanskje på Bjørn Johan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke fjortisene stemmer på Kim Rune, de stemmer på Bjørn Johan. Utseendet teller mest hos dem. Jeg hadde en gjeng med 12-åringer her for noen uker siden. Alle sammen skreik og ropte på Linnea.

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke fjortisene stemmer på Kim Rune, de stemmer på Bjørn Johan. Utseendet teller mest hos dem. Jeg hadde en gjeng med 12-åringer her for noen uker siden. Alle sammen skreik og ropte på Linnea.

Ja, det er jeg helt enig med deg i. Men mange stemmer på BJ kan jo gjøre at Glenn ikke engang kommer til finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte du deg truffet? ;-)

Jeg tror forøvrig ikke fjortisjentene stemmer på han først og fremst, men kanskje på Bjørn Johan?

Jeg tror heller ikke Kim Rune er førstevalget hos fjortisjentene, det var nok Brannmann Sam og Timian, nå er det nok Bjørn Johan vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Man sniker ikke i køen! ;o)

Åhh.. Så det var det du mente.. Hun stilte seg i kø før deg, og dere står der mentalt allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offfff.. han er så klam.

Jeg er heller ingen fan der gitt! ;-) Men det hjelper å lukke øynene, men i dag var selv ikke det nok for meg....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Ja, det er jeg helt enig med deg i. Men mange stemmer på BJ kan jo gjøre at Glenn ikke engang kommer til finalen.

Derfor må vi stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke Kim Rune er førstevalget hos fjortisjentene, det var nok Brannmann Sam og Timian, nå er det nok Bjørn Johan vil jeg tro.

Kurt var vel heller ikke noen fjortismagnet, men han vant jo så det suste han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Så det var det du mente.. Hun stilte seg i kø før deg, og dere står der mentalt allerede ;)

Nemlig. :o) Vi skal ha "rilis"-party i Trondheim og kaste dartpiler på et bilde av B Adrian! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hvorfor det?

Hvorfor hva? Hvorfor de holdt med Linnea? Jeg tror det var 8-10 jenter her. De var enige alle sammen. Hun er søt, sikkert derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...