Gå til innhold

Greia nå er:

Anbefalte innlegg

Beskjed om at jeg ikke kan gå til henne lenger. :(

Jeg har utrolige problemer med og opprettholde stabil døgnrytme. Skjønner ikke hvordan folk klarer det. Føles ikke ut som jeg har noe kontrol over den i det heletatt.

Vet ikke om jeg forstår deg rett: Har sykepleieren avsluttet samarbeidet med deg? Og hva sier i såfall fastlegen?

Når det gjelder dette med å møte opp til avtalte timer, så mener jeg at det er innenfor rekkevidde for deg å klare - men du har blitt vant til å tenke at du ikke er i stand til det, og dermed velger du letteste vei ut i øyeblikket.

Fortsetter under...

neelie (ferri)

Vet ikke om jeg forstår deg rett: Har sykepleieren avsluttet samarbeidet med deg? Og hva sier i såfall fastlegen?

Når det gjelder dette med å møte opp til avtalte timer, så mener jeg at det er innenfor rekkevidde for deg å klare - men du har blitt vant til å tenke at du ikke er i stand til det, og dermed velger du letteste vei ut i øyeblikket.

nei, nei, ingen som har brutt noe med meg enda.. Men vært 2 avtaler på rad nå som jeg har sovet bort.. Kom meg til legen i går da men :)

Jeg gir veldig lett opp når det komme litt motangang, som tanker om at det er mulighet for at jeg kan få angst hvis jeg gjør det eller det..

Eller om jeg ikke har fått sove... da gir jeg opp uten og prøve. Det blir bare for mye for meg, og kommer ikke opp av skjulet.

nei, nei, ingen som har brutt noe med meg enda.. Men vært 2 avtaler på rad nå som jeg har sovet bort.. Kom meg til legen i går da men :)

Jeg gir veldig lett opp når det komme litt motangang, som tanker om at det er mulighet for at jeg kan få angst hvis jeg gjør det eller det..

Eller om jeg ikke har fått sove... da gir jeg opp uten og prøve. Det blir bare for mye for meg, og kommer ikke opp av skjulet.

Når på dagen har du time hos den psykiatriske sykepleieren? Siden du har problemer med døgnrytmen, også å komme deg opp om morgenen vil jeg anta, er det kanskje lurt å ikke ha avtalene så tidlig på dagen.

Men, det er faktisk innenfor din rekkevidde og noe du har kontroll over, å komme deg opp i tide i stedet for å sove bort avtalene. Kom deg i seng i rimelig tid kvelden i forveien, hvis du har sovemedisiner kan du kanskje bruke det, sett på alle vekkerklokker du har, med fem minutters mellomrom. Om nødvendig kjøp ti nye, og ikke ha dem på nattbordet, men sånn at du må ut av senga for å slå dem av.

Har du noen angstproblemer som gjør det vanskelig for deg å dra dit/møte opp? Da kan det hende løsningen er en annen, men første bud for å få det bedre er faktisk at du møter opp. Og det klarer du, selv om det er vanskelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...