Gå til innhold

Adresseliste for psykologer i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Måkommemegvidere
Skrevet

Jeg var hos fastlegen min for å få en henvisning til psykolog. Jeg fikk med en lapp med hvor man kunne finne en oversiktsliste over psykologer i Oslo, men den lappen er sannsynligvis gammel da veiledningen ikke stemmer overens med den hjemmesiden jeg fikk adressen til.

Det skulle vært www-helse-sorost.no > pasienter i fokus > avtaler > adresse- lege, psykolog, psykiater....

Har forsøkt å lete litt rundt på siden der, men uten hell. Noen som kan hjelpe meg med å finne oversiktslisten over psykologer i Oslo?

På forhånd takk.

Gjest Måkommemegvidere
Skrevet

http://www.helse-sorost.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=35&I=44&mids=a23a154a

Litt nede på siden under

Mer informasjon

"Det er laget lister over alle avtalespesialistene. Du finner dem ved å klikke på fagområder:

* psykologer

* psykiatere

* legespesialister

Du vil da få opp lister som viser hvilket fylke spesialisten jobber i, navn adresse og telefonnummer."

Hilsen

Tusen takk for hjelpen Mandolina :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...